MOŽE LI VEĆE? Publika nestrpljiva da vidi najveći muzički šou Lepe Brene i Senide do sada

Vreme čitanja: oko 1 min.

Beograd se sprema za jedan od najvećih muzičkih događaja ove sezone

Foto: Promo/ Dušan Petrović

Na Donjem Kalemegdanu 2. juna glasove će ukrstiti najveće zvezde jugoslovenske i balkanske scene, Lepa Brena i Senida nastupiće događaju koji je više od koncerta - Red Bull SoundClash! Potvrda ogromnog interesovanja je i više od 30 posto prodatih ulaznica, čak šest nedelja pre događaja!

Za VIP ulaznicama i tribinama vlada najveće interesovanje, a pravi fanovi ove dve zvezde mogu da biraju između dva fan pita - Fan pit Lepe Brene i fan pit Senidah, od kojih će se svaki nalaziti ispred bine jedne od njih. Dva impresivna stage-a postavljena jedan naspram drugog, samo su deo vrhunske produkcije koja stiže na Donji Kalemegdan, a organizatori ne kriju da će pripreme "na terenu" početi već sredinom maja.

Za to vreme, Lepa Brena i Senidah uvežbavaju repertoar i već se oprobavaju u međusobnim "muzičkim borbama". Set lista je spremna, a pevačice mnogo vremena provode zajedno kako bi osmislile vrhunski šou. I jedna i druga svesne su da su deo istorijskog projekta, kakav se po prvi put dešava kod nas, zbog čega im je važno da ponude najbolji nastup. Brena je izvođač koji je napunila sve najveće prostore na našim prostorima, dok je Senidah neko koga ćemo po prvi put videti u ovom formatu nakon što nas je sve osvojila hitovima koji su obeležili poslednjih pet godina!

Upravo njihovi hitovi biće okosnica ovog događaja, samo što ćemo sada biti u prilici da čujemo Lepu Brenu kako peva "Mišiće", a Senidah "Hajde da se volimo".

Najbolji provod i vrhunski spektakl su zagarantovi, a ulaznice po ceni od 1,490 do 2990 dinara dostupne su na prodajnim mestima Ticket Vision-a i online na tickets.rs, cooltix.rs i gigstix.rs.

Sve informacije o Red Bull SoundClashu mogu se pronaći na sajtu Red Bull Srbija, a ulaznice za događaj dostupne su putem Cooltix platforme i na svim Tickets.rs i Gigstix prodajnim mestima.

(Telegraf.rs/PR)