Vlatka podržala zabranu koncerta u Puli: "Žene izgledaju vulgarno, a pesme su prostačke"

Vreme čitanja: oko 2 min.

- Ono što meni lično smeta u ovoj vrsti muzike su negativne, prostačke i stupidne poruke - rekla je

Foto: Pixabay, Telegraf.rs, Instagram/vlatkapokos, A. Nalbantjan, Nikola Tomić

Pevačica iz Hrvatske Vlatka Pokos oglasila se povodom zabrane održavanja koncerta u Puli, na kojem je trebalo da nastupe Duško Kuliš, Ana Bekuta, Dragan Kojić Keba i Zorana Mićanović.

Naime, ona se oglasila putem Instagrama, te otkrila svoj stav.

- Pozdravljam odluku gradonačelnika Pule jer javna vlast ima zadatak da vodi brigu o kulturnom identitetu jednog grada i smeru u kojem želi ići. To nije zabrana slušanja te vrste muzike jer se ona može izvoditi u drugim prostorima - napisala je Vlatka.

- Svakako da ova zabrana neće zaustaviti ovaj porazni trend u balkaniziranoj Hrvatskoj. Ono što meni lično smeta u ovoj vrsti muzike su negativne, prostačke i stupidne poruke i tekstovi u kojima se spominju "automati, utoke, droga i k*rve" i slične pojave svojstvene krimi miljeu, kojem neki od izvođača i pripadaju. Žene izgledaju krajnje vulgarno i ponašaju se prostački ne prezajući od psovki u svojim "pesmama". Ono što me još više ljuti jesu upoređivanje ovog trenda s devedesetima i stavljanje tzv. dens muzike u isti koš s trap/turbo folkom - nastavila je Pokos, pa dodala:

Ona navodi da se devedesetih nije slušao samo dens već sjajna pop i fank muzika. Tada su, ističe, nastali mnogi legendarni i večni hitovi koje su svi poznavali, a sumnja da će se to dogoditi "i s jednom turbo folk pesmicom".

- Kada govorim o demografskim promenama koje su se dogodile u Hrvatskoj, (desničari?) me nazivaju šovinistom, a ja samo konstatujem činjenice. Svaki rat donosi velike demografske promene, koje se u Hrvatskoj manifestiraju poslednjih desetak godina. Cinjenica je da se je u Hrvatsku doselio ogroman broj ljudi drugacijih kulturnih beležja, i da se to odrzilo na pop kulturu. Oni koji tvrde da su se u Zagrebu uvek slušale cajke, nisu u pravu - rekla je ona.

- Zagreb je osamdesetih i devedesetih bio srednje-evropski moderan i progresivan grad. Zagreb to danas više nije, koliko god mi ćutali o tome. Iz Hrvatske se iselilo stotine hiljada ljudi, uglavnom modernijeg, urbanog profila, a zamenjeni su ljudima drugačijeg kulturnog identiteta. Isto se dogodilo u drugim većim urbanim centrima. Nažalost, tipično balkanska, agresivna kultura je prevladala i rezultati su danas vrlo vidljivi. Došlo je do sraza dve kulture i pobedila je opcija koju ljudi poput mene ne mogu prihvatiti; zato odlaze i Hrvatske - završila je ona.

Video: Šta građani Pule kažu na zabranu srpskih izvođača u Hrvatskoj?

(Telegraf.rs/24sata.hr)