TikTok zavnično postao službeni zabavni partner ovogodišnje Evrovizije
Kao "Službeni zabavni partner" Evrovizije 2022., TikTok će povećati popularnost muzike, umetnika, zemalja kao i sam događaj
Europska radiodifuzna unija (EBU) objavila je da društvena mreža TikTok postaje "službeni zabavni partner" Evrovizije s tim da će popularna platforma ponuditi svojim korisnicima posebno kreiran program vezan uz Evroviziju.
Sadržaj poput posebno pripremljenih plejlista ili sadržaja koji se dešavaju iza kulisa Evrovizije.
S obzirom na dostupne podatke takav poslovni dogovor ne čudi uzme li se u obzir da je TikTok do danas prikupio 3,7 milijardi pregleda zahvaljujući videima sa Evrovizije, i više od 1,4 milijarde pregleda videa s tagom #Eurovision2021 samo prošle godine.
- Oduševljeni smo što ćemo TikTok učiniti službenim zabavnim partnerom Eurosonga 2022., blisko sarađujući na stvaranju još ekskluzivnijeg i zanimljivijeg sadržaja. TikTok zajednica je zaista prihvatila Evroviziju prošle godine i sada se radujemo što ćemo im omogućiti pristup bez presedana najvećem svetskom muzičkom događaju uživo i inspirisati celu novu generaciju fanova - rekao je tim povodom Martin Osterdal, izvršni direktor takmičenja za pesmu Evrovizije.
Kao "Službeni zabavni partner" Evrovizije 2022., TikTok će povećati popularnost muzike, umetnika, zemalja kao i sam događaj, kroz posebno kreirani program, muzičke popise za reprodukciju i sadržaj iza kulisa.
Polufinalne emisije Evrovizije i veliko finale biće dostupni za striming putem službenog Evrovizijskog TikTok naloga.
Evrvoizija 2022. održaćee se u Torinu u Italiji, a veliko finale je zakazano za 14. maj. Prošlogodišnju pobedu na Evroviziji odnela je italijanska rok grupa "Maneskin".
(Telegraf.rs)