Kakav dekolte srpske influenserke! Lepa Dunja u moćnoj kombinaciji mamila poglede
Dunju na Instagramu prati više od 309.000 ljudi
Poznata srpska modna blogerka i jutjuberka Dunja Jovanić (31) oduševila je prisutne svojom pojavom na modnoj reviji u Beogradu.
Popularna influenserka pojavila se u kreaciji koja je maksimalno naglasila njen dekolte, što je "prikovalo" poglede prisutnih, ali je izazvalo i brojne reakcije na društvenim mrežama.
"Prelepa Dunja", "Ova devojka... Savršenstvo", "Samo prirodno, pa neka bode oči", "Pokidala, baš kako treba", neki su od komentara.
Inače, Dunja je iz prvog reda na reviji bila i podrška svojoj drugarici Sari Jo, sa kojom je izuzetno bliska i sa kojom neretko snima zanimljive klipove.
Kako je Dunja izgledala na reviji, kao i neke od njenih atraktivnih fotografija, pogledajte u galeriji:
Podsetimo, Dunja je nedavno u jednom intervjuu govorila o sebi i svojoj karijeri. Na pitanje šta bi istakla kao najbolji potez, kad se osvrne na početak karijere, rekla je:
- Veoma često se osvrćem na početak svoje karijere i razmišljam šta bi bilo da sam neki potez drugačije povukla, gde bi me svaki dalji korak doveo i da li bi danas bilo sve isto. Jedan od mojih najboljih poteza u karijeri bio je prelazak na video-formate. S pojavom Instagram storija ljudi su počeli da me drugačije doživljavaju, jer su mogli da me vide u svim izdanjima. I raspoloženu i tužnu, i sređenu i čupavu, i da budu deo moje svakodnevice - rekla je Dunja.
- Drugi i možda najvažniji potez bio je kada sam počela da snimam vlogove za YouTube, kada su ljudi dobili ’prozor u moj život’ kroz njih. Naravno, sve je to bilo dozirano onako kako meni prija, jer oduvek imam potrebu da zadržim određeni deo svog privatnog života samo za sebe - ispričala je blogerka za Active Beauty.
Na pitanje koja vrsta obrazovanja i koje veštine su potrebne da bi neka devojčica krenula njenim putem, istakla je:
- Po mom mišljenju, dve najvažnije stvari su vaspitanje i harizma. Ukoliko ste vi vaspitani, manja je mogućnost da napravite neku veliku grešku ili ukoliko je napravite, vrlo brzo ćete shvatiti da se to nije pokazalo kao dobro i da sledeći put to treba da radite drugačije. Harizma je nešto što je zaista neophodno u ovom poslu.
- Od kada se Instagram prebacio na video-formate, koji su najpopularniji, harizma zaista dolazi do izražaja. Smatram da se ljudi rađaju s harizmom i baš zato često u šali kažem da influenser ne možeš da postaneš, nego da moraš da se rodiš kao influenser, jer i ranije su postojale osobe od uticaja - bilo da su to osobe iz javnog života ili vaša komšinica koja vam je preporučivala recepte za torte, kremu za lice i slično.
(Telegraf.rs)