Senidah prvi put posle dve godine nema 1.000.000 pregleda za 72 sata na novoj pesmi
Prolazi li vreme muzike koju ova umetnica stvara ili je pandemija korona virusa uticala i na interesovanje ljudi za nove numere?
Senida Hajdarpašić (35), široj publici poznatija kao Senidah, u poslednjih nedelju dana publici je predstavila dve nove pesme, koje prate i dva spota.
Reč je o numerama "Ko je" i "Piješ", koje su izazvale pozitivne reakcije kod onih koji slušaju pomenutu pevačicu, ali su, kada je reč o pregledima na Jutjubu, postigle daleko manji uspeh nego pesme koje je izbacivala u poslednje dve godine.
Naime, pesma "Ko je", izašla 12. maja 2020. godine, 6 dana kasnije i dalje nema milion pregleda na Jutjubu. Konkretno, do objavljivanja ovog teksta, 19. maja, "Ko je" ima nešto više od 944 hiljade pregleda.
Slično je i sa drugom numerom - "Piješ", sa tim što ona, sudeći po pregledima, bolje prolazi.
Naime, ta numera je objavljena 15. maja, a 19. maja broji nešto više od 954 hiljade pregleda.
Podsetimo, Senidin hit "Slađana" potpuno je zarazio ljude širom Balkana, kao i pesma "Mišići". Tako "Slađana" sada broji preko 50 miliona pregleda, a "Mišići" nešto više od 63 miliona.
Međutim, očigledno se dogodio pad interesovanja za nove stvari ove umetnice.
Postavlja se pitanje da li je reč o generalnom padu te vrste muzike koja je harala ovim prostorima mesecima unazad ili je "krivac" pandemija korona virusa i to što je ljudima fokus uglavnom na svemu što je vezano za tu temu.
Šta vi mislite, otkrijte nam glasanjem u anketi ili u komentarima.
(Telegraf.rs)