Vidimo se 2019! Završen 16. Belgrade Beer Fest: 59 sati vrhunskih koncerata, 300 vrsta piva i 60 nastupa najvećih zvezda (FOTO)

Više od pola miliona ljudi posetilo je ove godine Belgrad Beer Fest, koji je tokom pet festivalskih večeri opravdao sva očekivanja

Upravo završeni 16. Belgrade Beer Fest posetilo je više od 520.000 ljudi. Time je ovaj festival još jednom potvrdio da je najposećeniji u ovom delu Evrope i da jedinstvena atmosfera koja vlada na festivalu, u Beograd dovodi goste iz celog sveta.

Prvi put ove godine muzički program se odvijao na tri bine, a publika je imala priliku da uživa u više od 59 sati vrhunskih koncerata, među kojima su bili i nastupi svetskih zvezda Roisin Murphy i benda The Stranglers. Publika na Ušću uživala je i u 60 nastupa najvećih regionalnih i domaćih muzičkih zvezda, među kojima su bili: Riblja Čorba, Dr Nele Karajlić, Van Gogh, YU grupa, Dejan Petrović, Aerodrom, Let 3, Goblini, Partibrejkers, Sunshine, Bad Copy, Kiki i Piloti, Orthodox Celts i mnogi drugi.

U šest festivalskih zona ljubitelji piva su mogli da uživaju u više od 300 pivskih ukusa i odličnoj hrani koju je ponudilo 80 izlagača.

Organizatori festivala posebnu zahvalnost duguju službama grada Beograda, bez čije podrške ne bi bilo moguće realizovati festival ovog obima. Svakog dana oko 100 radnika sa 15 vozila JKP "Gradska čistoća" i "Zelenilo Beograd" uklanjalo smeće, a sepacija otpada se radila na licu mesta, tako da je prikupljeno više od 3 i po tone limenki za reciklažu.

Na signalizaciji oko festivalskog prostora je bilo angažovano 20 radnika i 6 vozila, a sve vreme trajanja festivala su dežurale i ekipe električara i javnog osvetljenja.

Zahvaljujući odgovornim posetiocima festivala, kao i predstavnicima MUP-a Republike Srbije, bezbednost festivala bila je na visokom nivou, tako da za pet dana nije zabeležen nijedan incident na samom festivalu, kao ni u saobraćaju.

Ove godine po šesti put je organizovan besplatan prevoz u Beogradu, a treći put akcija je organizovana i iz Novog Sada, Kragujevca i Niša. Na ovaj način bezbedno je prevezeno više od 50 hiljada posetilaca, koji su se i edukovali o važnosti odgovorne konzumacije. Akcija je realizovana u okviru društveno-odgovorne kampanje "Društvo, ko vozi kući?", a koju su organizovale kompanija HEINEKEN Srbija, Agencija za bezbednost saobraćaja i Belgrade Beer Fest.

Tokom festivala nije bilo incidenata u saobraćaju, a tome je svakako doprinela profesionalna podrška i saradnja pripadnika MUP-a Republike Srbije.

Veliku zahvalnost organizatori festivala duguju Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunukacija, Gradu Beogradu, kao i brojnim komercijalnim partnerima festivala koji su i ove godine dali ogroman doprinos u bogatoj ponudi i izgledu festivala, dok se posebno zahvaljuju medijima koji su pomogli da publika sazna više o programu i dešavanjima na ovogodišnjem Belgrade Beer Festu i tako doprineli širenju pozitivne slike o festivalu, Beogradu i našoj zemlji.

Do danas je objavljeno više od 2.000 tekstova i priloga u najistaknutijim medijima u Srbiji i regionu.

I ovoga leta Belgrade Beer Fest je u potpunosti opravdao svoje davno zacrtane ciljeve - druženje, tolerancija i odgovorna konzumacija, a slika koju smo poslali u svet sa Ušća jeste gostoprimljiv i otvoren Beograd i Srbija.

Belgrade Beer Fest ima najbolju publiku i oni ovaj festival čine tako posebnim, a ponovni susret zakazan je za 14. avgust 2019. godine.

(Telegraf.rs)