Stranci žele da otkupe "Zadrugu"! Željko Mitrović predstavio rijaliti program NOVE GENERACIJE u Kanu!

Specifičnost i originalnost "Zadruge" zainteresovala je predstavnike svetskih televizijskih kuća

Jedan od najvećih sajmova TV formata u svetu, MIPCOM (Marché International des Programmes de Communication), tradicionalno se već 32 godine održava u Kanu, a u njemu učestvuje i najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, TV Pink.

Željko Mitrović održao predavanje o budućnosti televizije i obeležio 10. Weekend Media Festival u Rovinju! (FOTO)

Najgledanijem komercijalnom emiteru, TV Pink, ovo nije prvo učestvovanje na ovom sajmu, na kom se svakog oktobra od 1985. godine, kada je održan prvi MIPCOM, okupi na hiljade kupaca i prodavaca iz celog sveta kako bi pripremili sledeću televizijsku sezonu.

TV Pink već godinama učestvuje na ovom prestižnom događaju, posebno otkako, osim dosadašnje sopstvene produkcije, studija i tehnike, emituje i sopstvene projekte, te na MIPCOM-u umesto doskorašnje kupovine, prodaje licence za velike projekte.

Željko Mitrović, vlasnik i glavni i odgovorni urednik TV Pink, ove godine je na MIPCOM-u predstavio novi autorski projekat, rijaliti program "Zadruga", koji je zainteresovao veliki broj kupaca, prevashodno zbog specifičnosti i originalnosti ideje.

Rijaliti program je kao format u porastu u celom svetu, a nijedan na tržištu ne nudi sadržaj i TV, ali i online konzumentima, zbog čega se upravo projekat "Zadruga" izdvaja od svih. Pored toga što rijaliti "Zadruga" mogu pratiti na televizijskim kanalima, gledaocima je pružena mogućnost interaktivnog učestvovanja u stvaranju i režiranju programa, i to putem aplikacije Zadruga.tv, što je nešto do sada neviđeno kada je o rijaliti formatima reč.

Luna rekla Slobi da se vrati svojoj ženi, žestoko ga izvređala, a kad se pokajala i prišla njegovom krevetu usledila je ŠOK reakcija! (VIDEO)

Osim interaktivnog praćenja, još jedna posebnost rijalitija "Zadruga" je to što, za razliku od drugih rijaliti programa, u potpunosti simulira realan život - učesnici koriste pravi novac, vrše razmenu i kupovinu u prodavnici po realnim cenama, pronalaze načine da novac zarade, ali ga isto tako mogu i izgubiti.

Upravo zbog toga su, nakon što je Željko Mitrović na MIPCOM-u predstavio rijaliti nove generacije "Zadruga", predstavnici iz mnogih zemalja bili zainteresovani da otkupe licencu.

(Telegraf.rs)