Spektakularno izdanje 15-tog Belgrade Beer Fest-a
Za pet dana festivala posetioci su uživali u skoro pedeset sati vrhunskog i besplatnog programa na dve bine
Jubilarni 15. Belgrade Beer Fest posetilo je više od 520.000 ljudi.
Ovaj festival je još jednom potvrdio da je najposećeniji u jugoistočnoj Evropi i da atmosfera koja vlada na festivalu privlači goste iz svih krajeva sveta, koji na beogradskom Ušću zajedno uživaju u muzičkim koncertima svetskih, regionalnih i domaćih muzičkih zvezda, kojih je ove godine bilo 38, a sve to začinjeno sa preko 200 vrsta pivskih ukusa.
Za pet dana festivala posetioci su uživali u skoro pedeset sati vrhunskog i besplatnog programa na dve bine. U novim festivalskim zonama posetioci su po prvi put mogli da probaju nove pivske ukuse iz celog sveta uz novi doživljaj, ali i iz malih craft pivara iz zemlje i regiona. Održano je i prvo regionalno takmičenje u Beer pongu, a Belgrade Beer Fest je bio domaćin i izlagačima iz više od deset zemalja koji su došli na Prvu međunarodnu razmenu suvenira.
Posebnu zahvalnost iskazujemo gradu Beogradu koji je suorganizator festivala od prvog izdanja. Saradnja sa čelnicima Beograda je odlična i zajedničkim naporima činimo sve da festival zadrži ono po čemu je poznat – besplatan ulaz, sjajan muzički program i kosmopolitsku atmosferu, koja inače krasi Beograd. Festival je izuzetno značajan i za grad Beograd i za državu Srbiju, jer se u avgustu značajno poveća broj stranih i domaćih turista koji u Beograd dolaze zbog festivala. Strani turisti u Beogradu tokom festivala borave prosečno tri dana i troše oko 90 eura dnevno, tako da su procene da će ove godine zahvaljujući Belgrade Beer Festu samo kroz PDV direktno u budžet države Srbije biti uplaćeno oko 1.080.000 eura (pdv na pružanje usluga transporta, hotelijerstva, ugostiteljstva itd). Kada se tome pridoda novac koji će biti potrošen na ove usluge, što je direktni doprinos privredi Beograda i Srbije, Belgrade Beer Fest je generisao privrednu aktivnost od ukupno 5.400.000 eura.
Bez podrške grada, Beokom servisa i svih gradskih komunalnih preduzeća, skoro da bi bilo nemoguće realizovati velike logističke potrebe festivala. Takođe, veliko hvala i resornom ministarstvu turizma, koje prepoznaje višestruke benefite manifestacionog turizma.
Ponosni smo na posetioce festivala koji su u potpunosti ispoštovali bezbednosne mere MUP-a Republike Srbije, gradskih i redarskih službi, tako da je festival protekao u najboljem redu i bez i jednog jedinog incidenta. MUP Republike Srbije je uradio svoj posao na vrhunskom nivou, a pripadnici Policijske uprave grada Beograda su učinili sve da se posetioci osećaju maksimalno bezbedno.
Naravno, veliko hvala i komercijalnim partnerima festivala u nesebičnoj pomoći da Beer Fest izgleda svetski – vrhunska produkcija i sjajan muzički program, a sve to uz besplatan ulaz.
Ove godine je po peti put organizovan besplatan prevoz u Beogradu, a drugi put akcija je organizovana i iz Novog Sada, Kragujevca i Niša. Na ovaj način bezbedno je prevezeno više od 50 hiljada posetilaca. Akcija je realizovana u okviru društveno odgovorne kampanje "Društvo, ko vozi kući?", a koju su organizovale kompanija Heineken Srbija, Agencija za bezbednost saobraćaja i Belgrade Beer Fest. Za vreme održavanja festivala nije bilo incidenata u saobraćaju, a tome je svakako doprinela profesionalna podrška i saradnja pripadnika MUP-a Republike Srbije.
Rezultati društveno odgovorne kampanje "Biram da recikliram", koja je sprovedena deveti put, nedvosmisleno su pokazali da među posetiocima festivala raste svest o značaju reciklaže, kao i o zaštiti životne sredine. U okviru ove akcije prikupljeno je oko pola tone limenki za reciklažu, a preostale količine materijala će biti sortirane u reciklažnim centrima Gradske čistoće.
Na kraju, ali ne i najmanje bitno, zahvaljujemo se i svim medijima koji su najavljivali i izveštavali sa Beer Festa i tako dali nemerljiv doprinos građenju pozitivnog imidža najmasovnijeg rokenrol festivala u ovom delu Evrope.
Slika koju smo poslali u svet sa Ušća za pet dana festivala jeste gostoprimljiv Beograd i Srbija, željni druženja i interakcije sa okruženjem. I ovoga leta Belgrade Beer Fest je u potpunosti opravdao svoje davno zacrtane ciljeve – druženje, tolerancija i odgovorna konzumacija.
(Telegraf.rs/ PR)