Kim Kardašijan zaradom od jedne objave može da kupi stan: Evo koliko starleta zarađuje od Instagrama

Godinama joj popularnost ne opada, a čak i kada pokušaju da je svrgnu sa trona, ona žestoko uzvrati

Foto: Profimedia/Splash

Kim Kardašijan je verovatno najpoznatija influenserka na svetu, a taj status joj je doneo i popriličnu zaradu.

Naime, nju prati 329 miliona ljudi samo na socijalnoj platformi Instagram, te spada u jednu od najpraćenijih osoba na ovoj društvenoj mreži.

Pored toga, ona je često na naslovnicama svetskih magazina, a njena porodica je počela snimanje i novog rijaliti programa, te je sasvim sigurno da joj popularnost neće skoro nestati.

Prema proceni "Influencer Marketing Huba", Kim je u 2022. godini zarađivala između 620 hiljada i milion američkih dolara po jednoj objavi na svom nalogu na Instagramu.

Kim je pre dve godine otkrila da je njena prisutnost na Instagramu toliko unosna, da je od objava na toj mreži zaradila više novca nego prethodnim, multimilionskim ugovorom za šou "U korak sa Kardašijanovima".

Kim, inače, smatraju jednom od najuticajnijih i nadaleko poznatih figura u aktuelnoj pop kulturi, a njeno prezime prvi put je postalo poznato zahvaljujući njenom ocu Robertu, koji je bio jedan od advokata O Džej Simpsona, kada mu se sudilo za ubistvo supruge i njenog ljubavnika.

Iako se družila sa zvezdama, poput Paris Hilton, ono što je Kim vinulo u zvezde jeste njen eksplicitni snimak sa pevače Rej Džejom, koji je u to vreme bio njen dečko.

Osam meseci pošto je snimak ugledao svetlost dana, porodica je odlučila da iskoristi izloženost javnosti koju su imali i tada je počeo da se emituje njihov rijaliti program, koji je trajao okruglo 20 sezona, a emitovao se od 2006. do 2021. godine.

Ove godine počeo je njihov novi porodični rijaliti "Kardašijanovi", koji se publici mnogo više dopada, zato što je više dokumentarnog stila.

Pored toga, kada su društvene mreže krenule da postaju popularne, Kim i njene sestre su to iskoristile da bi razvile uticaj van samog rijaliti šoua. Kim je tako od svog imena i sebe stvorila brend, ali i iskoristila za svoje poslovne avanture - SKIMS i SKYNN by Kim.

- Shvatila sam da bi to mogla biti najčudesnija besplatna fokus grupa. Ako nisam mogla shvatiti koji proizvod želim lansirati, ili mi je trebao konkretan savet, mogla sam odmah da dobije odgovor. I to jako precizan. Tako da sam počela da koristim Instagram za to - rekla je jednom prilikom Kim.

(Telegraf.rs)