Madonina ćerka ni za potrebe skupocene reklame nije htela da obrije "šiške" ispod miške
- Mark ima dugogodišnju istoriju sa Madonom i zato je za nas imalo smisla da angažujemo Lolu da bude zaštitno lice naše kampanje, jer ona savršeno uklapa mladalački duh - rekli su iz kompanije "Mark Džejkobs"
Madonina ćerka Lurdes Leon (24) je zaštitno lice nove Mark Džejkobs kampanje za proleće 2021. godine, koja slavi eklekticizam i individualni pristup ličnom stilu.
Naime, Madonina najstarija ćerka, koju svi zovu Lola, je izdominirala u novoj modnoj kampanji, ali fanovi joj zameraju što ona ni za potrebe reklame nije izdepilirala dlake ispod pazuha.
Lurdes pozira bez majice, a u prvom planu su njeno lepo lice, dugi noki i nakit, no svi su obratili pažnju na njene guste obrve i "šiške ispod miške".
- Mark ima dugogodišnju istoriju sa Madonom i zato je za nas imalo smisla da angažujemo Lolu da bude zaštitno lice naše kampanje, jer ona savršeno uklapa mladalački duh i beskompromisni osećaj individualnosti koji su ključni za ovaj mladalački izraz brenda - rekli su iz ove kompanije.
Na drugoj fotografiji lepa manekenka, koja se već pojavila u nekoliko većih reklama, pozira u svetlim farmerkama, interesantnom grudnjaku sa cirkonima i sa cvećem na glavi, a na fotografiji se ponovo vidi njen neizdepiliran pazuh.
"Fuj, zašto to radi?", "Ona i Bela Torn pod ruku", "Nadam se da nema dlake i na nogama", "Prelepa je u svakom smislu", glasili su komentari.
Podsetimo, pevačicina ćerka se godinama ne depilira i ima tamne dlake po rukama, leđima i ispod pazuha, a mnogi ipak podržavaju njen prirodan izgled.
(Telegraf.rs)