Rijanin brend donjeg veša dostigao vrednost od 1.000.000.000 dolara! Još 3 milijarde ima "u lepoti"
- "Savage X Fenty" je prošle godine zabeležio rast prihoda od više od 200% i povećao svoju aktivnu bazu VIP članova za više od 150% - navodi se u saopštenju kompanije
Samo tri godine nakon lansiranja, Rijanin (32) brend donjeg veša pod nazivom "Savage X Fenty" dostigao je vrednost od milijardu dolara.
Proslavljen raznim veličinama i dobrim marketingom, "Savage X Fenty" je prošle godine zabeležio rast prihoda od više od 200% i "povećao svoju aktivnu bazu VIP članova za više od 150%", navodi se u saopštenju kompanije.
Linija donjeg veša je do danas prikupila 185 miliona dolara, a magazin "Forbs" je procenio da je ulog pop zvezde bio oko 80 miliona dolara pre poslednjeg kruga finansiranja.
Ova vest dolazi nedelju dana nakon što su se vlasnik modne marke Luj Viton, grupacija LVMH, i muzička zvezda Rijana, dogovorili da zatvore njenu modnu liniju "Fenty", nakon manje od dve godine otkako je lansirana.
To je nedavno objavio francuski gigant luksuzne robe. LVMH je u izjavi rekao da će kolekcija "Ready to wear" brenda "Fenty", sa sedištem u Evropi, "biti na čekanju" dok se ne stvore bolji uslovi za poslovanje.
Ambicija grupacije i pevačice s Barbadosa je da se sada koncentrišu na rast i razvoj istoimene kozmetike i šminke, kao i donjeg veša.
Procena vrednosti "Savage X Denty" skoro se čini "malom" u poređenju sa ocenom Rijannog brenda "Fenty Beauty", koji je pokrenut 2017. godine i brzo poremetio tržište šminke svojim raznovrsnim ponudama nijansi pudera.
Prema "Forbsu", ova kompanija ostvarila je 558 miliona dolara u prvoj godini rada - i od Rijane napravila najbogatiju muzičarku na svetu. Godine 2019. "Fenty Beauty" je procenjen na više od 3 milijarde dolara.
(Telegraf.rs)