Kako je Kajli Džener postala najmlađa milijarderka ikada
Ona je dobro iskoristila slavu svoje porodice za pokretalje ličnog biznisa i tako je postala „najmlađa samostalna milijarderka“
Od rijaliti zvezde, preko poslovnog mogula u industriji šminke, najmlađa članica klana Kardašijan-Džener, Kajli, dogurala je do liste milijardera časopisa „Forbes“. Ona je dospela u centar pažnje javnosti kada je njena porodica pokrenula rijaliti program „U korak s Kardašijanima“ na televiziji „E!“ 2007. godine i do sada je uspela da pokrene svoje poslovne brendove, a najpoznatija je po kompaniji koja proizvodi šminku, koja joj je i omogućila titulu „najmlađe samostalne milijarderke“, piše Fox Business.
Bogatstvo Kajli Džener, koja ima samo 21 godinu, procenjuje se na milijardu dolara, dok Mark Zakerberg, jedan od najbogatijih ljudi na svetu, nije uspeo da dostigne ovu cifru do 23. godine.
Njeno kozmetičko carstvo, „Kylie Cosmetics“, sakupilo je stotine miliona dolara od 2015. godine, izazvavši pravu pomamu na internetu svojim pojavljivanjem, dok su proizvodi prodavani za samo nekoliko minuta, što je nekoliko puta dovelo do padanja sajta zbog navale posetilaca.
Kako bi odgovorila na zahteve mušterija, proizvode iz kompanije „Kylie Cosmetic“ pravi gigant u ovoj oblasti „Seed Beauty“, a ista firma je zadužena i brend „Colourpop Cosmetics“ i liniju šminke „KKW Beauty“, koju je pokrenula Kim Kardašijan Vest.
Nakon pokretanja, kompanija „Kylie Cosmetics“ proširila je svoju ponudu sa proizvoda za usne na proizvode za oči, lice i obrve. U avgustu 2018. Kajli je potpisala ekskluzivni ugovor sa američkim kozmetičkim maloprodajnim gigantom „Ultra Beauty“.
Vrednost „Kylie Cosmetics“, prema pisanju časopisa „Forbes“, trenutno se procenjuje na 900 miliona dolara.
U maju 2019. godine Dženerova je pokrenula još jedan brend, „Kylie Skin“, čija vrednost u okviru kategorije proizvoda za negu lepote raste veoma brzo.
Osim toga, Kajli je 2016. zajedno sa sestrom Kendal Džener pokrenula modnu liniju „Kendall + Kylie“, koja se veoma dobro prodaje širom Amerike.
Ona takođe ima i kolekciju svoje odeće koju prodaje na sajtu „Kardashian Kloset“, gde se mogu naći i kupiti stvari koje su nosili članovi porodice Kardašijan.
Na sve to, ona zarađuje i od društvenih mreža kao influenser, naročito na Instagramu, gde je prati 162 miliona ljudi i gde od jedne objave zaradi 1,27 miliona dolara.
(V. T.)