OVAKO ĆE IZGLEDATI TV PINK: Željko Mitrović najavio novu programsku šemu i nove emisije!
- Svi novi projekti biće implementirani u program od 20. septembra do 01. novembra. Ovo je rekordan broj novih projekata - istakao je Željko Mitrović, vlasnik Pink Media Group
Već 22 godine neprikosnoveni medijski lider "Pink Media Group" na čijem čelu je Željko Mitrović, svojim gledaocima donosi najbolji program, nagrađen i velikim rezultatima kada je samo merenje gledanosti u pitanju.
Vođeni time da uspešno proslavljaju 22. rođendan i u skladu sa tim, vernim gledaocima pripremili su do sada sigurno najbolji televizijski program. Nakon letnje pauze, sve je spremno za početak nove programske šeme koju je danas vlasnik "Pink Media Group" Željko Mitrović danas zvanično predstavio.
- Svi novi projekti biće implementirani u program od 20. septembra do 01. novembra. Ovo je rekordan broj novih projekata. Najveći od njih i prvi licencirani je TV projekat "Take me out" ("Izvedi me") - rekao je Mitrović, dodajući da je projekat u pripremi i da će se emitovati 15. novembra od 21 čas.
Prema njegovim rečima, šou program "Ja imam talenat" emitovaće se četvrtkom u 21 čas, "Pinkove zvezdice" petkom, "Pinkove zvezde" subotom, a "Izvedi me" nedeljom, a ostali formati zauzeće mesto u prva tri dana sedmice.
- Projekat "Biznis plan" je projekat na koji sam posebno ponosan i na kojem smo dugo insistirali. To je format koji je jako popularan u SAD, a suština je da petorica bankara sluša različite ideje i u okviru emisije dodeljuje start-up kredite za one najbolje - objasnio je Mitrović, dodajući da je emitovanje planirano ponedeljkom.
Prema njegovim rečima, cilj cele strukture novog projekta jeste okretanje kvalitetnijoj i platežnijoj populaciji, a osmišljena su tri scenarija kako bi se do njih došlo.
- Esenciju i najkvalitetnije programe emitujemo na Pinku, ali nemojte zaboraviti da imamo 52 kanala. Ove godine nastupamo sa 13 novih kanala - rekao je Mitrović.
Mitrović je rekao da ne treba posebno predstavljati formate "Pinkovih zvezda" i "Pinkovih zvezdica", koje su postale popularnije i od Dečje evrovizije, a ove sezone je poboljšana scenografija.
- Novi projekat "Kulinarski rulet" prodat je u više od 20 zemalja, pa smo sigurni da će se i kod nas pokazati uspešnim i vrlo gledanim. Vrlo sam ponosan na njega jer sam ja autor tog projekta. Sa njim smo nastupili na Kanskom festivalu i prodali ga u više od 20 zemalja - rekao je Mitrović.
On je objasnio da je suština koncepta da očevi kuvaju za decu i deca za očeve. Emitovanje je planirano za 1. novembar i emitovaće se svakog dana.
Jedan od starih-novih formata je i "Kuća od srca", čije emitovanje počinje za desetak dana. Prema njegovim rečima, pored novije i moćne produkcije, ovaj projekat podstiče i emotivnu liniju, zbog čega je gledaocima veoma privlačan.
Finalna šema starih projekata biće objavljena u narednih pet dana, a u novoj sezoni više će se raditi na dokumentarnim programima.
Novi format je i "Kod 4", koji se bavi slučajevima masovnih ubistava i najvećih zločinaca, kod kojih je utvrđeno da imaju poremećaj u DNK. Taj poremećaj naziva se "Kod 4".
- Kod 4 je produkciono urađen kao holivudski projekat, što dosad u Srbiji nije postojalo - istakao je Mitrović.
Nakon šest godina pauze počinje i snimanje igranih projekata. Jedan od njih je u koprodukciji sa Pink BiH i autorom emisije "Lud, zbunjen, normalan" Jasminom Durakovićem. Projekat se zove "Dobrodošli u Orijent Ekspres".
Još jedan novi projekat je i "Adria’s top model", kvazi-rijaliti program, čija će jedna emisija trajati 45 minuta, a emitovaće se svakodnevno.
- Suština koncepta je da se za 12 nedelja 20 devojaka bori za titulu najbolje. One će imati određene zadatke, pa iz tog razloga podseća na rijaliti program. Međutim, s obzirom na to da traje samo 45 minuta, to zapravo ne spada u klasične rijaliti programe - objasnio je Mitrović.
Pored već popularnih turskih serija "Crna ruža", "Elif" i "Opasna ljubav", biće emitovano još šest novih turskih serija. Prve tri su "Kraljica noći", "Beskrajna ljubav" i "Crni novac". Od marta 2017. godine očekuje se emitovanje projekata "Audicija" i "Sve za ljubav".
- Pink cinema paket je na koji smo jako ponosni, a u njemu imamo više od 16.000 filmova, koje ćemo emitovati u večernjim satima, jer se tada pokazalo kao najgledanije - istakao je Mitrović.
(Telegraf.rs)