KAMPANJA: Pink zaradio najviše para od kampanje

Od predizborne kampanje najviše zaradio Pink (13.449.421 dinara), zatim TV Prva (7.989.800), B92 (7.573.691), RTS1 (4.276.882)

Televizija Pink apsolutni je rekorder po zaradi od ovogodišnje predizborne kampanje. Prema izveštaju "Monitoring finansiranja izborne kampanje 2012", koji je sprovela Trasparentost Srbije ružičasti su zaradili skoro duplo više od TV Prva, a više nego B92 i RTS zajedno.

- Od predizborne kampanje, na osnovu istraživanja Trasparentnosti, najviše su zaradili TV Pink (13.449.421 dinara), zatim TV Prva (7.989.800), B92 (7.573.691), RTS1 (4.276.882), dok je od oglašavanja u štampanim medijima najviše pripalo dnevnom listu "Blic", zatim "Kuriru" i "Večernjim novositma", "Politici", "Presu", "Alo", izjavio je programski direktor Trasparentnosti Srbija Nemanja Nenadić.

Istraživanja gledanosti tokom kampanje pokazala su da su plaćene reklame i iznajmljeni termini za plaćene predizborne emisije na TV Pinku bile među 20 najgledanijih emisija svih televizija.

(Tanjug)