Reklama za film "Parada" vređa homoseksualce?!

DVD izdanje "Parade" reklamira se uz slogan "Ko piratiše - peder". "Pa to vam je isto kao i sa onom drugom reči na P - može da bude polni organ, ali i karakterna osobina", kaže Srđan Dragojević za Telegraf

Da li je "peder" seksualno opredeljenje ili karakterna osobina, termin dobar za reklamu ili odlična tema za reklamiranje filma? U dnevnoj štampi juče je osvanula reklama za DVD izdanje filma Srđana Dragojevića "Parada"  u kome je ova reč upotrebljena na neuobičajen, uvredljiv način, baš za reklamiranje filmskog ostvarenja koje brani prava homoseksualaca.

Na reklami piše doslovno: "Ko piratiše - peder", a komentar može dvosmisleno da se shvati, u šaljivom, ali i pežorativnom smislu.

U izjavi za Telegraf.rs, Goran Miletić, jedan od organizatora gej parade kaže da se ova parola može shvatiti i afirmativno i uvredljivo:

- Sam sleng je stvarno teško komentarisati, pošto ima dve strane medalje. S jedne strane, kritički je nastrojen prema negativnoj slici oko gej prava, što je u redu, a s druge strane, komentar može delovati uvredljivo za homoseksualce - izjavio je  Miletić.