ZALJUBLJENI U SRBIJU I FESTIVAL LJUBAVI: Šta izvođači kažu o Lovefestu!
Za najbolji provod do sada zaslužan je i Heineken uz čiju je podršku i ove godine organizovan festival!
Od završetka devetog izdanja Lovefesta, kojeg je tokom vikenda u Vrnjačkoj Banji posetilo više od 70.000 ljudi, prošlo je tek nekoliko dana. Osim posetilaca utiske o festivalu sumirali su i podelili sa fanovima i svi izvođači koji su nastupali na Lovefestu.
Fedde Le Grand, najveća zvezda prvog festivalskog dana nastupio je pred prepunim Fire Stage-om, ispred koga su se fanovi skupili čak dva sata pre početka njegovog nastupa. Tokom celog seta Fedde je bio oduševljen prizorom ispred sebe, a na svojoj zvaničnoj stranici zahvalio se svim fanovima festivala ljubavi.
Dubfire je drugog festivalskog dana zajedno sa više od 20.000 ljudi dočekao jutro na Fire Stage-u, a posle nastupa fotografisao se i sa svojim najvatrenijim fanovima. Osim što je ponovo zavoleo Srbiju, Dubfire je uživao i u Vrnjačkoj Banji i večeri sa nekoliko di-džejeva koji su iste noći nastupili na Lovefestu.
Na vatrenoj bini Booka Shade izveli su live nastup, koji publika nema tako često priliku da vidi. Na kraju seta zahvalili su se fanovima i obećali da će se vratiti opet. “Hvala vam na divnoj noći! Vidimo se uskoro ponovo!”
James Zabiela je zadnje festivalske noći proslavio rođendan zajedno sa više od 25.000 ljudi. Na početku seta organizatori su ga iznenadili tortom i čestitkom na velikom ekranu vatrene bine, a njegovu reakciju pogledajte na fotografiji ispod.
Osim što je bio oduševljen publikom, Wankelmut je u Vrnjačkoj Banji jedva čekao i da se podseti ukusa rakije.
Dejan Milićević je ove godine zatvorio deveto izdanje festivala ljubavi i tako proslavio 20 godina rada na muzičkoj sceni. Čestitke je dobio i od festivala, a za kraj i veliki aplauz od nekoliko hiljada ljudi, koji su tražili bis. “Hvala Lovefest za veliku čast koju ste mi priredili za dvadesetu godišnjicu karijere”, rekao je Deki.
Za najbolji provod do sada zaslužan je i Heineken uz čiju je podršku i ove godine organizovan festival. Globalnom kampanjom o odgovornom konzumiranju “Dance more drink slow” i ove godine predstavljen je koncept najbolje zabave.
(Telegraf.rs)