Exit dobitnik nagrade "Top Serbian Brands"

Exit kroz turizam doprinosi 15 miliona evra godišnje domaćoj ekonomiji

Na osnovu glasova građana Srbije, Exit festival je dobitnik prestižnog priznanja "Top Serbian Brands" za 2014. godinu, koje se tradicionalno dodeljuje u saradnji sa Privrednom komorom Srbije i agencijom za strana ulaganja Siepa. Dobitnici se svake godine utvrđuju na osnovu nezavisnog istraživanja tržišta u kojoj su glavni kriterijumi poznatost brenda, vrhunski kvalitet, zadovoljstvo potrošača, odličnost i poslovni rezultati.

Exit je dobitnik nagrade u kategoriji festivala, a lista pobednika obuhvata kompanije i ličnosti kao što su Novak Đoković, Air Serbia, Carlsberg Srbija i NIS.

Posle dve uzastopne međunarodne nagrade za najbolje evropske festivale, uz Februarsku nagradu Novog Sada, ulazak u selekciju najvećih brendova u Srbiji, novo je priznanje za Exit Avanturu koja obuhvata dva festivala u dve države. Prošle godine, Exit i Sea Dance festival imali su 260.000 posetilaca iz više od 50 zemalja sveta, a ove godine, zahvaljujući novim partnerstvima u Evropi, očekuje se porast inostranih gostiju. Prema proračunima USAID-a i nadležnih državnih institucija, Exit kroz turizam doprinosi sa 15 miliona evra godišnje domaćoj ekonomiji, a kako potvrđuje i CNN, godišnja vrednost međunarodne promocije Srbije preko Exit-a procenjena je na oko 90 miliona dolara.

(Telegraf.rs)