Za lobiranje na "Evrosongu" potrebno 50.000 evra!
- Mnoge države troše prava mala bogatstva u promociju svojih takmičara. Spreman sam da ponovo svojim znanjem i finansijama pomognem srpskim izvođačima - rekao je Saša Mirković
Učešće Srbije na narednom "Evrosongu" će koštati najmanje 200.000 evra, a četvrtina te sume, ili oko 50.000 evra će biti namenjeno za lobiranje jer bez toga nijedna zemlja učesnica ne može da računa na dobar plasaman.
Prema nezvaničnim informacijama, za celokupnu evrovizijsku priču potrebno je oko 200.000 evra. RTS mora da plati pravo učešća, takozvanu kotizaciju, oko 60.000 evra, dok su troškovi srpskog tima još oko 40.000 evra. Tu su i troškovi izbora našeg predstavnika koji iznose 50.000 evra. Posebna stavka je lobiranje za pobedu, promotivni reklamni spotovi i druge marketinške aktivnosti za koje treba izdvojiti najmanje 50.000 evra, jer treba privući glasače iz zemalja koji inače ne bi glasali za našeg predstavnika. Manji deo ovih troškova platiće Javni servis, a veći sponzori.
Da podsetimo, RTS je odlučio da Saši Mirkoviću, njegovoj kompaniji "Beoton“ i kompozitoru Vladimir Graiću Graji koji su 2007. godine s Marijom Šerifović pobedili na "Evroviziji", poveri sve poslove oko "Evrosonga 2015", koji će se održati u Beču.
- To što je RTS ponovo pozvao mene i Graića da pomognemo srpskom predstavniku na "Evrosongu" smatram nekom vrstom zaslužene nagrade za uspeh koji smo postigli sa pesmom "Molitva“. Mogu da vam kažem da smo Marija i ja velike pare potrošili za lobiranje, te da imamo mnogo iskustva na ovom takmičenju. Bez dobrog lobiranja nema ni dobrog plasmana, bez obzira na kvalitet pesme ili izvođača. Mnoge države troše prava mala bogatstva u promociju svojih takmičara. Spreman sam da ponovo svojim znanjem i finansijama pomognem srpskim izvođačima. Poznajem dosta sponzora koji su spremni da sve finansiraju, a da dobiju reklamu na RTS-u - izjavio je Saša Mirković.
(Telegraf.rs/izvor: Blic)