Xiaomi PopUp Shop - Prodajna gerila kao novi koncept nastupa na tržištu

Nove okolnosti u kojima živimo, kao i novi trendovi i potreba da se na drugačije, inventivne načine prilazi korisnicima, dovode do promene tradicionalnog koncepta iskustva kupovine

Foto: Marko Obradović Edge

Upravo iz tog razloga kompanije koje su nedavno ušle na naše tržište moraju da budu kreativne i inovativne u pristupu potrošačima, zbog čega je brend Xiaomi, takođe poznat i kao MI, odlučio da svoje nove proizvode našim potrošačima predstavi kroz novi koncept mobilne prodavnice poznat pod nazivom PopUp Shop.

Šta je PopUp Shop?

U pitanju je izložbeno prodajni salon smešten u veliki transportni kontejner savremenog dizajna, koji se pojavljuje na različitim lokacijama i svake nedelje je u drugom gradu, a ovaj koncept promocije takođe je poznat i pod nazivom „Karavan“ jer je stalno u pokretu, pa će tako ove zime Xiaomi Karavan posetiti sve veće gradove u Srbiji.

Ideja je da se kroz inventivan i zabavan pristup potrošačima omogući drugačije iskustvo upoznavanja sa novim proizvodima iz Xiaomi portfolija, kao i da se promeni postojeće uverenje potrošača da svetski poznata kompanija Xiaomi proizvodi isključivo mobilne telefone.

PopUp Shop je savremeni koncept promotivno prodajne gerile koji pokrenula kompanija TekPoint, distributer brenda Xioami u saradnji sa Telenorom, pa se ovom prilikom osim nesvakidašnjeg formata prodavnice, promoviše i kupovina na rate preko ugovora sa poznatim mobilnim provajderom.

Xiaomi Karavan i PopUp Shop je nešto što ne bi trebalo da propustite ukoliko ste ljubitelj tehnoloških inovacija u svetu telekomunikacija i pametnih kućnih uređaja, gde se na neobičan način susreću najnoviji trendovi u industrijskom dizajnu i neočekivano pristupačne cene prilagođene svakom budžetu.

Xiaomi Pop-Up shop design by Tekpoint GmbH from Tekpoint GmbH on Vimeo.

U periodu od 06.novembra do 15.januara, Xiaomi PopUp Shop će posetiti Krgujevac, Kraljevo, Niš, Zaječar, Novi Sad, Beograd i Pančevo.

(Telegraf.rs/PR)