Šefovi velikih tehnoloških kompanija više neće moći da kupuju svoje omiljene prsluke jer su se smučili firmi koja ih pravi
Prva stvar koju ćete kod mnogih bogatih ljudi u Silicijmskoj dolini primetiti je prsluk
Svaki grad koji sebe smatra sedištem moći ima sopstvenu vrstu mode koja jasno govori - pogledajte me, preplaćujem sve, sem poreza.
A u Silicijmuskoj dolini taj modni detalj koji otkriva da ste imućni je već godinama Patagonia prsluk koji se najčešće nosi preko košulje.
Patagonia, kompanija koja nema lošu reputaciju, ali je ipak usisana u orbitu loših kompanija, sada pokušava da stane na put bizarnom korporativnom modnom ludilu.
Kompanija sada svoj fokus prodaje okreće od multinacionalniih kompanija koje uništavaju čovekovu sredinu ka neprofitnim i drugim organizacijama koje našem svetu čine dobro.
Samim tim, Patagonia želi da istrebi izgled koji se godinama vezuje za bankare, advokate i nemilosrdne šefove tehnoloških kompanija.
VIDEO: Pred Aleksandrovim ikonama niko se ne moli. On svojim radom kritikuje ceo sistem
(Telegraf.rs)