Ovo su tehnološke kompanije kojima ljudi najmanje veruju
Rezultati i nisu toliko iznenađujući, koliko očekivani
Prošle nedelje svetlost dana ugledao je još jedan Facebook skandal. Sudeći po izveštaju magazina lista New York Times, kompanija je malo zaobišla sopstvena pravila kako bi velikim kompanijama (njih 150) kao što su Microsoft, Amazon i Netflix dala posebne privilegije koje se tiču ličnih podataka korisnika.
Zato je najnovije istraživanje, koje je posmatralo mišljenja 1.000 osoba, otkrilo da je Facebook zasluženo zauzeo prvi poziciju kompanija kojima ljudi najmanje veruju (40 odsto njih nema nikakvo poverenje u kompaniju).
Drugo mesto dele Twitter i Amazon, kojima ne veruje 8 odsto ispitanih.
Na listi se nalazi i Google koji je zaradio nepoverenje samo 6 odsto ispitanika.
Odmah ispod slede Apple i Snapchat (4 odsto), ali i Microsoft (2 odsto).
Pogledajte kompletnu listu:
Facebook - 40 odsto
Twitter - 8 odsto
Amazon - 8 odsto
Uber - 7 odsto
Google - 6 odsto
Lyft - 6 odsto
Snapchat - 4 odsto
Apple - 4 odsto
Microsoft - 2 odsto
Netflix - 1 odsto
Tesla - 1 odsto
(Telegraf.rs)