Ovo su tehnološke kompanije kojima ljudi najmanje veruju

Rezultati i nisu toliko iznenađujući, koliko očekivani

Prošle nedelje svetlost dana ugledao je još jedan Facebook skandal. Sudeći po izveštaju magazina lista New York Times, kompanija je malo zaobišla sopstvena pravila kako bi velikim kompanijama (njih 150) kao što su Microsoft, Amazon i Netflix dala posebne privilegije koje se tiču ličnih podataka korisnika.

Zato je najnovije istraživanje, koje je posmatralo mišljenja 1.000 osoba, otkrilo da je Facebook zasluženo zauzeo prvi poziciju kompanija kojima ljudi najmanje veruju (40 odsto njih nema nikakvo poverenje u kompaniju).

Drugo mesto dele Twitter i Amazon, kojima ne veruje 8 odsto ispitanih.

Na listi se nalazi i Google koji je zaradio nepoverenje samo 6 odsto ispitanika.

Odmah ispod slede Apple i Snapchat (4 odsto), ali i Microsoft (2 odsto).

Pogledajte kompletnu listu:

Foto: Tanjug/AP

Facebook - 40 odsto

Twitter - 8 odsto

Amazon - 8 odsto

Uber - 7 odsto

Google - 6 odsto

Lyft - 6 odsto

Snapchat - 4 odsto

Apple - 4 odsto

Microsoft - 2 odsto

Netflix - 1 odsto

Tesla - 1 odsto

(Telegraf.rs)