Pitali smo vas šta vam je najvažnije kod kupovine novog telefona: Evo šta Srbija kaže

N. M.
Vreme čitanja: oko 1 min.

Ovi rezultati pružaju vredne uvide za proizvođače i prodavce mobilnih telefona, ukazujući na to šta korisnici najviše cene pri odabiru novog uređaja

Foto: Shutterstock.com

Nedavna anketa koju smo sproveli na portalu Telegraf.rs otkriva šta je korisnicima najvažnije pri odabiru novog mobilnog telefona.

Prema rezultatima, dva ključna faktora su cena i operativni sistem/funkcije.

Cena se izdvojila kao jedan od najvažnijih faktora, sa 28.44% ispitanika koji su naveli da im je ovaj aspekt najvažniji. Ovo nije iznenađujuće s obzirom na trenutne ekonomske uslove i činjenicu da potrošači sve više paze na budžet.

S druge strane, operativni sistem i funkcije koje telefon nudi su presudne za 29.86% učesnika ankete. Ovaj rezultat naglašava značaj tehnologije i korisničkog iskustva koje telefoni danas pružaju.

Baterija je takođe visoko rangirana sa 14.16% glasova, što ukazuje na to da su korisnici svesni važnosti dugotrajnosti baterije u svakodnevnom korišćenju.

Iako su kamere postale jedan od ključnih faktora kod mnogih, samo 11.21% ispitanika je izabralo ovaj aspekt kao najbitniji. Ovaj podatak može biti iznenađujući s obzirom na veliki fokus proizvođača na poboljšanje kvaliteta kamera u poslednjih nekoliko godina.

Brend telefona je važan za 10.53% učesnika, što ukazuje na lojalnost i poverenje koje korisnici imaju prema određenim proizvođačima.

Manji procenat ispitanika je naveo dizajn (3.13%) i displej (2.67%) kao najvažnije faktore, što pokazuje da estetski elementi i ekran igraju manju ulogu u poređenju sa funkcionalnostima i cenom.

Ovi rezultati pružaju vredne uvide za proizvođače i prodavce mobilnih telefona, ukazujući na to šta korisnici najviše cene pri odabiru novog uređaja. Fokus na cenu, funkcionalnosti i dugotrajnost baterije može biti ključ za privlačenje i zadržavanje kupaca na sve konkurentnijem tržištu.

(Telegraf.rs)