Pitali smo vas šta vam je najvažnije kod kupovine novog telefona: Evo šta Srbija kaže
Ovi rezultati pružaju vredne uvide za proizvođače i prodavce mobilnih telefona, ukazujući na to šta korisnici najviše cene pri odabiru novog uređaja
Nedavna anketa koju smo sproveli na portalu Telegraf.rs otkriva šta je korisnicima najvažnije pri odabiru novog mobilnog telefona.
Prema rezultatima, dva ključna faktora su cena i operativni sistem/funkcije.
Cena se izdvojila kao jedan od najvažnijih faktora, sa 28.44% ispitanika koji su naveli da im je ovaj aspekt najvažniji. Ovo nije iznenađujuće s obzirom na trenutne ekonomske uslove i činjenicu da potrošači sve više paze na budžet.
S druge strane, operativni sistem i funkcije koje telefon nudi su presudne za 29.86% učesnika ankete. Ovaj rezultat naglašava značaj tehnologije i korisničkog iskustva koje telefoni danas pružaju.
Baterija je takođe visoko rangirana sa 14.16% glasova, što ukazuje na to da su korisnici svesni važnosti dugotrajnosti baterije u svakodnevnom korišćenju.
Iako su kamere postale jedan od ključnih faktora kod mnogih, samo 11.21% ispitanika je izabralo ovaj aspekt kao najbitniji. Ovaj podatak može biti iznenađujući s obzirom na veliki fokus proizvođača na poboljšanje kvaliteta kamera u poslednjih nekoliko godina.
Brend telefona je važan za 10.53% učesnika, što ukazuje na lojalnost i poverenje koje korisnici imaju prema određenim proizvođačima.
Manji procenat ispitanika je naveo dizajn (3.13%) i displej (2.67%) kao najvažnije faktore, što pokazuje da estetski elementi i ekran igraju manju ulogu u poređenju sa funkcionalnostima i cenom.
Ovi rezultati pružaju vredne uvide za proizvođače i prodavce mobilnih telefona, ukazujući na to šta korisnici najviše cene pri odabiru novog uređaja. Fokus na cenu, funkcionalnosti i dugotrajnost baterije može biti ključ za privlačenje i zadržavanje kupaca na sve konkurentnijem tržištu.
(Telegraf.rs)