Facebook ima novi logo - pogledajte kako izgleda
Kompanija želi da novi logo korisnicima jasno stavi do znanja čije aplikacije koriste
Facebook je svoje postojanje započeo kao aplikacija. Sada, 15 godina kasnije, kompanija nudi brojne proizvode koji ljudima pomažu da se povežu sa prijateljima i porodicom, ali i prošire svoj posao.
A čini se da je došlo vreme za promene, jer je Facebook odlučio da redizajnira svoj brending kako bi bio jasniji u vezi sa svojim proizvodima.
Kompanija sada ima novi logo koji bi trebalo da je jasnije odvoji od Facebook aplikacije - koja će imati sopstveni brending.
Novi logo je dizajniran kako bi bio što jasniji i vizuelno drugačiji od same aplikacije.
- Ljudi bi trebalo da znaju čije porizvode koriste, izjavi oje Facebook u postu na svom Blogu.
Facebook je takođe počeo da dodaje slogan "od Facebooka" na svim svojim aplikacijama, a sada će taj jezik imati i novi logo.
Početkom godine, kompanija je predstavila i planove za integraciju platformi za slanje poruka (WhatsApp, Instagram i Messenger), a dobar deo fokusa biće stavljen i na privatnost korisnika i dodavanje enkripcije porukama.
Ovaj potez bi samo trebalo da zacementira Facebookovu dominaciju na polju aplikacija za slanje poruke u godinama koje dolaze.
(Telegraf.rs)