Šta se zaista krije iza Appleove odluke da predstavi novi iPod touch?
Kao i uvek, želja za većim profitom
Apple je početkom ove nedelje predstavio sedmu generaciju iPod toucha.
Promovišući svoj predstojeći Apple Arcade pretplatnički servis na uređaju, kompanija vidi ovo kao savršen hardver za gejmere, iako ekran od 4 inča možda nekima neće biti dovoljno primamljiv.
iPod touch poseduje 3.5mm džek za slušalice i podršku za Airpods, ali ne postoji Face ID ili Touch ID.
Zapravo, Apple uopšte nije promenio dizajn, već je samo uključio svoj najnoviji procesor, A10 Fusion, koji se nalazi i unutar iPhonea 7. Zbog ovog dodatka, novi iPod touch će biti brži od svog prethodnika, dok kamere ostaju iste - 8MP zadnja i 1.2 prednja.
iPod šeste generacije predstavljen je gotovo 3 meseca pre Appleovog pametnog sata i ne poseduje podršku za njega, kao ni novi model.
Zato, ako tražite jeftiniju alternativu da koristite Appleov pametni sat, iPod touch to nije.
Treba se podsetiti i da ipod zahteva WiFi, pa tako nije ni telefon.
Zove se iPod s razlogom - strimuje muziku i ima displej osetljiv na dodir za video i gejming.
iPod touch sedme generacije treba da Appleu pomogne da ostvari cilj od 50 milijardi dolara za svoju Services diviziju do sledeće godine.
U pitanju je Appleov drugi najveći generator profita, i najprofitabilnija divizija unutar kompanije.
Pod njenim okriljem nalaze se Apple Music, AppleCare, Apple pay, Apple TV+, Apple News+, Apple Arcade, iTunes i App Store.
A s obizrom na cenu od 199 dolara za verziju iPod toucha sa 32GB interne memorije, Apple se nada da će proširiti broj ljudima kojima može da prodaje mesečne pretplate.
Ipak, možda mnogo bolje rešenje za većinu predstavlja Googleov Pixel 3a koji košta 399 dolara, kao iPod touch model sa 256GB interne memorije.
Naravno, biće i onih koji više vole iOS od Androida i radije bi igrali igrice i konzumirali sadržaj sa Appleovih servisa nego telefonirali.
(Telegraf.rs)