Drugi najpopularniji smartfon u Francuskoj stigao je u Srbiju po ceni koja će vas oduševiti
Direktor Wiko kompanije za tržište južne Evrope otvoreno je govorio o poziciji Wiko brenda i planovima na našem tržištu
Fokus ovog brenda je na konkurentnim cenama, ali i naprednim specifikacijama, u cilju sticanja prednosti nad kompanijama liderima na ovom tržištu.
Odlučili smo da saznamo malo više o Wiko brendu u razgovoru sa direktorom Wiko kompanije za tržište južne Evrope Simoneom Tornagijem ( Simone Tornaghi).
Wiko je francuska kompanija, koja se bavi proizvodnjom i prodajom smartfon uređaja. Osnovana je 2011. godine u Marseju, na jugu Francuske. Upravo u ovoj zemlji je prvobitno stekla najveće poverenje domaćih korisnika, gde je brend Wiko trenutno pozicioniran kao drugi po zastupljenosti na tržištu smart telefona Francuske.
Zahvaljujući niskim cenama, kvalitetnom hardveru i modernom dizajnu, Wiko je u poslednjih nekoliko godina uspeo da obezbedi sebi poziciju na drugim evropskim tržištima.
U Italiji je u konkurenciji smartfon uređaja sa cenom ispod 200 evra pozicioniran kao treći brend, odnosno kao četvrti na celokupnom tržištu mobilnih uređaja, u Švajcarskoj je takođe zauzeo treću poziciju, dok se pre nekoliko godina pojavio i na našim prostorima.
Direktor Wiko kompanije za južnu Evropu je bio gost Telegraf.rs portala i ovom prilikom govorio je o poziciji Wiko brenda na tržištima za koje je zadužen, koja obuhvataju Italiju, Švajcarsku, zemlje bivše Jugoslavije i Grčku.
- Pre nekoliko godina smo počeli da radimo na tržištu zemalja bivše Jugoslavije. Pokušavamo da razvijemo brend u ovim zemljama, koje su nam veoma interesantne, pre svega zbog velikog broja korisnika, odnosno uređaja koje bismo mogli da plasiramo. - izjavio je Simone.
Direktor Wiko kompanije za južnu Evropu je takođe govorio o potencijalnim izazovima sa kojim se ovaj brend suočava u našem regionu. U osnovi brenda je francuski dizajn i pretežno domaća proizvodnja, zbog čega su Wiko modeli zadobili simpatije ovog tržišta, gde se ovi modeli smartfon uređaja uglavnom prodaju na slobodnom tržištu, odnosno nezavisno od operatera, što nije slučaj sa tržištem Srbije.
- Otvoreno tržište je za nas veliki izazov, na taj načim smo počeli sa radom. U Francuskoj imamo Auchan, Carrefour. U Italiji UniEuro, Media Market tako da smo uglavnom fokusirani na otvoreno tržište. Međutim, na prostoru bivše Jugoslavije operatori su veoma jaki i za nas je to veoma uzbudljiv izazov sa kojim ćemo se suočiti. - zaključio je Simone Tornaghi.
(A. Petrović/ Telegraf.rs)