Novi Twitter dizajn neverovatno podseća na Facebook

Iako kompanija ne želi da komentariše spekulacije vezane za novi dizajn, novinar Mashable-a primetio je da "novo ruho" popularnog Twitter-a neodoljivo podseća na konkurenciju

Popularna društvena mreža, Twitter, testira novi dizajn za svoj sajt koji dosta podseća na njegovu konkurenciju Facebook i Google+. Novu promenu primetio je jedan od novinara sajta Mashable. Njegova slika na profilu pomerena je u levo, a takođe je znatno više mesta posvećeno header fotografiji (slično cover fotografiji na Facebook-u).

Novi tvitovi pojavljuju se sada na malo drugačiji način gde su fotografije u većem fokusu. Tvitovi se više ne pojavljuju jedan ispod drugog kao što smo navikli do sad, već i jedan pored drugog.

Ispod header fotografije nalazi se broj tvitova, foto/video, koga pratite i ko vas prati, favoriti i liste.  Preporučena veličina header fotografije je povećana i iznosi 1500 x 500 piksela, tako da kada dođe novi dizajn korisnici će morati da promene rezoluciju fotografija kako ne bi izgledale razvučeno.

Uobičajeno je da Twitter testira nove stvari na malom broju korisnika, pre nego što to postane zvanično, a kompanija za sada ne želi da komentariše ništa u vezi sa novim dizajnom.

(Telegraf.rs / Izvor: mashable.com)