Tvit vredi 1.000 dolara ako sadrži ideju!
Za sve koji žele poslovni savet ove marketinške agencije neophodno je da uplate 999 dolara putem Pejpala, pošalju brif putem privatne poruke na Tviteru, a u roku od 24 sata stići će i odgovor, istim putem kojim ste poslali i upit - Tviterom
"World Fastest Agency" osmislila je novi model poslovanja u oblasti marketinga koji uključuje društvene mreže i to na jedan poseban način.
Naime, za sve koji žele poslovni savet ove marketinške agencije neophodno je da uplate 999 dolara putem Pejpala, pošalju brif putem privatne poruke na Tviteru, a u roku od 24 sata stići će i odgovor. istim putem kojim ste poslali i upit - Tviterom.
Dakle, u pitanju je savet, ideja od 140 karaktera koji staju hiljadu dolara.
Kako to izgleda na primeru auto-kompanije: šaljete tvit sadržine "skrenuti medijsku i pažnju javnosti o našem malom automobilu koji možete parkirati bilo gde". U roku od jednog dana stiže vam odgovor "postavite repliku automobila na prepoznatljive zgrade".
Ovo je hipotetički primer baziran na prethodnom radu osnivača ove agencije Flojdu Hejsu, prenosi "Business Insider" koji navodi da će ovakav pristup biti propala investicija ukoliko klijenti ne shvate odmah viziiju koju im agencija nudi, s obzirom da dodatnih objašnjenja nema.
(Telegraf.rs / Izvor: BizLife.rs)