Reklame na Redditu sada izgledaju isto kao objave korisnika
Kada su komentari omogućeni na slobodnim oglasima, dolazi do povećanja angažovanja zajednice, tvrdi Reddit, ne navodeći da li je to povećanje pozitivno ili ne
U susret svom debiju na berzi, Reddit je najavio da će omogućiti oglašivačima da kreiraju postove kao obični korisnici. Ova novina, nazvana "slobodni oglasi", predstavlja potpuno novi format oglašavanja koji ima za cilj da poveća broj klikova i "apvoutova" (lajkova) tako što će oglasi izgledati što sličnije postovima korisnika.
Ovi slobodni oglasi biće označeni kao promovisani postovi. Oglašivači će moći da koriste Reddit Ads Manager za kreiranje običnih korisničkih postova i zatim da ih, plaćanjem, istaknu na vidljivim mestima na sajtu i u aplikaciji kao promovisane objave, odnosno oglase. Do sada je proces bio nešto komplikovaniji za brendove, koji su morali da rezervišu oglas koji vodi na spoljašnju stranicu, kao što je stranica za prodaju nečega, ili oglas koji vodi na odvojeni korisnički post na Redditu, ili banner oglas.
"Slobodni oglasi su dizajnirani tako da izgledaju slično tipu sadržaja koji reditori dele jedni sa drugima, pozivajući na maksimalno uključivanje zajednice", objasnio je Reddit, pozivajući kompanije da se "oglašavaju kao reditori".
Na testiranju slobodnih oglasa učestvovale su kompanije kao što su Just Eat Takeaway, Kraft Heinz i Leica. Reddit tvrdi da su slobodni oglasi dosad testirani ostvarili povećanje klikova za 28 procenata, što, kako navode, "nadmašuje sve druge tipove oglasa".
Kada su komentari omogućeni na slobodnim oglasima, dolazi do povećanja angažovanja zajednice, tvrdi Reddit, ne navodeći da li je to povećanje pozitivno ili ne. Reddit je naveo da je Philadelphia Cream Cheese, brend u vlasništvu Kraft Heinza, imao uspeha s formatom, iako nije ulazio u detalje o tom testiranju.
Reddit tvrdi da je post o ovom krem siru "imao stopu upvotova od 91 procenat i stopu klikova za 42 procenta višu od prethodnog benchmarka brenda na Redditu", i da je post generisao "preko hiljadu komentara u jednom mesecu".
Međutim, testiranje slobodnih oglasa kompanije Leica nije postiglo uspeh - post je imao samo tri "apvoutova".
Svi slobodni oglasi trebalo bi da imaju neku vrstu oznake sponzorisano, iako to nije bio slučaj sa tri posta uključena u ovu priču. Dok objava kompanije Leica pokazuje oznaku, ni jedan od Philadelphia postova ne sadrži oznaku koja ukazuje da je reč o sponzorisanom sadržaju. Razlog za to je navodno taj da Philadelphia postovi više nisu podržani oglasnim troškovima, pa su se vratili na to da budu samo normalni korisnički postovi.
Reddit, koji planira da izađe na berzu 21. marta a nikada nije ostvario profit u gotovo 20 godina postojanja, čini sve što može da privuče podršku investitora. Najznačajnije, kompanija je potpisala ugovor od 60 miliona dolara sa Google-om za korišćenje korisničkog sadržaja u svrhe obuke AI modela, nakon što je svoj Data API učinila plaćenom uslugom prošle godine, navodno kako bi sprečila AI modele da koriste podatke korisnika.
(Telegraf.rs)