YouTube traži od vas da ugasite blokatore reklama? Evo šta možete da uradite
Sa porastom broja korisnika koji koriste blokatore reklama, YouTube postaje sve oštriji u svom pristupu. Ali da li postoji način da izbegnete ovu novu prepreku i nastavite da gledate sadržaj bez reklama?
YouTube je nezaobilazna platforma za sve ljubitelje video sadržaja. Međutim, korisnicima koji koriste ad-blockere poslednjih dana počeo je da se prikazuje popup prozor koji ih podstiče da ili isključe ad-blocker ili se pretplate na YouTube Premium uslugu. Ovaj potez kompanije nije neočekivan, s obzirom na to da su oglasi primarni izvor njenih prihoda, ali donosi novu dimenziju u odnosu sa korisnicima.
Najjednostavnije rešenje koje se nudi je da, nažalost, jednostavno isključite svoj blokator reklama. Ali, mnogi korisnici su skeptični prema ovom pristupu. Blokatori reklama ne samo da čine pretraživanje Interneta prijatnijim, već pomažu i u zaštiti od malicioznih oglasa. Zato je potpuno isključivanje blokatora reklama za mnoge korisnike neprihvatljivo.
Umesto da potpuno isključite svoj blokator reklama, mogli biste da dodate YouTube u listu izuzetaka, što znači da će blokator biti neaktivan samo dok ste na YouTube sajtu. U podešavanjima svog blokatora reklama obično ćete pronaći ovu opciju, koja je obično vrlo lako dostupna i može brzo da se aktivira.
Druga opcija je pretplata na YouTube Premium. Ovo je, međutim, prilično skupa opcija sa mesečnom pretplatom od 13,99 dolara. Pored toga, druge striming platforme takođe podižu svoje cene, što dodatno komplikuje odluku o tome da li je pretplata vredna investicije.
Ako koristite Apple uređaje, možete se poslužiti Vinegar YouTube ekstenzijom koja blokira reklame na svim Apple platformama. Za Android korisnike, postoji više opcija kao što su NewTube, SkyTube, i LibreTube.
Za korisnike koji žele da nastave da koriste blokator reklama dok su na YouTube sajtu, postoje i tehnički trikovi. Sajt GadgetsToUse objavio je vodič koji obuhvata dodavanje skripti u popularne browsere kao što su Chrome, Edge i Safari.
Sve u svemu, YouTube se odlučio za proaktivniji pristup kada su u pitanju blokatori reklama, što korisnicima ostavlja više opcija za rešavanje ovog problema.
(Telegraf.rs)