Facebook je promenio logo: Da li ste uopšte primetili razliku?

Vreme čitanja: oko 1 min.

Facebook ažurira svoj vizuelni identitet sa nešto tamnijom nijansom plave i sitnim korekcijama malog slova "f". Poduhvat je deo prve faze osveženja identiteta kompanije i dolazi sa novom paletom boja i poboljšanjima Reakcija na platformi

Nekada kada je u pitanju dizajn, manje je više. Barem, tako tvrdi Meta, kompanija iza Facebooka, koja je objavila svoj osveženi logo za ovu društvenu mrežu. Prema jučerašnjem blog postu kompanije, nove promene uključuju tamniju nijansu plave i sitne preinake na malom slovu "f".

U postu, Meta pojašnjava da su ove promene deo strategije za "osvežavanje dizajna Facebook logotipa, čineći ga odvažnijim i upečatljivijim." Kompanija naglašava da je tamnija plava boja odabrana kako bi se "f" više istaklo, a dizajn učinio "vizuelno dostupnijim".

Imajući u vidu činjenicu da Facebook ima više od 2 milijarde dnevnih aktivnih korisnika, ova promena može delovati nebitno, ali nije beznačajna. Svaka izmena koju Meta unese biće odmah primetna ogromnom broju korisnika, što objašnjava zašto su izmene na logotipu suptilne, a ne radikalne.

Pored promena na logotipu, Meta je ažurirala i natpis Facebooka. "Koristili smo naš prilagođeni font, Facebook Sans, da redizajniramo natpis i logotip, kako bismo postigli konzistentnost i poboljšali ukupnu čitljivost na platformi", ističe Meta. Takođe, ažurirana je i paleta boja, kao i dizajn Reakcija na platformi. Meta napominje da su nove boje dizajnirane tako da omoguće "veći emotivni odziv" i da se prilagode "raznim potrebama korisnika".

Ovo je samo prva faza u nizu promena koje Meta planira u okviru obnove vizuelnog identiteta Facebooka. Prema rečima kompanije, treba očekivati dalje promene u budućnosti.

Više o promenama možete videti OVDE.

(Telegraf.rs)