Mark Zakerberg kaže da Meta testira način da kreatori prodaju digitalnu robu u metaverzumu

Kao i kod Facebook-a i Instagram-a, kompanija prepušta moderaciju delimično korisnicima

Meta je počela da testira alate za monetizaciju u okviru Horizon Worlds-a, objavila je kompanija u ponedeljak.

Počev od juče, odabrana grupa kreatora može da počne da stvara svoje digitalne predmete i različite efekte koje zatim mogu da prodaju direktno u virtuelnom društvenom prostoru.

Sa uvođenjem ovog testa, samo korisnici stariji od 18 godina u SAD-u i Kanadi mogu da kupe tu robu.

“Dok ovaj pilot program pokrećemo danas sa nekolicinom kreatora kako bismo dobili njihove povratne informacije, ove vrste alata su koraci ka našoj dugoročnoj viziji metaverzuma gde kreatori mogu da zarađuju za život i gde ljudi mogu da kupuju digitalnu robu, usluge i iskustva”, pisalo je u saopštenju.

Prema Meti, kreatori koji učestvuju u programu monetizacije moraće da prate smernice navedene u politici zabranjenog sadržaja.

Kao i kod Facebook-a i Instagram-a, kompanija prepušta moderaciju delimično korisnicima.

“Ako vidite nešto za šta mislite da krši naše smernice, možete to prijaviti“, navodi se.

Alati koje je Meta predstavila juče efektivno pokazuju da kompanija postavlja gradivne blokove za viziju metaverzuma Marka Zakerberga, istovremeno pokazujući ambicije kompanije da razvija NFT-ove.

Video: Najveći pad Fejsbuka u istoriji: Sve o apokalipsi na društvenim mrežama i koliko je para izgubljeno

(Telegraf.rs)