Snapchat i Facebook se slažu da budućnost društvenih medija izgleda kao TikTok

Stories su demode, TikTok je in.

Foto: Pixabay

Snapchat je izmislio format “Stories” za deljenje slika i video zapisa koji nestaju. Sada kompanija ukazuje, zajedno sa Facebook-om, da budućnost društvenih medija više liči na TikTok.

Obraćajući se investitorima tokom kvartalnog izveštaja o zaradi, izvršni direktor kompanije Snap, Evan Špigel rekao je da se korisnici manje vremena provode gledajući “Stories” u aplikaciji, iako se kompanija nadala da će angažman korisnika skočiti kako zbog pandemije ljudi provode više vremena kod kuće.

Umesto toga, korisnici Snapchat-a se značajno više okreću Spotlight-u, Snapchat-ovom TikTok rivalu, za gledanje viralnih klipova koje postavljaju nasumični kreatori.

“Ovo je nastavak trenda koji smo primetili tokom pandemije. Iako se nadamo da će se naša zajednica vremenom vratiti na “Stories”, fokusirani smo na inovacije u našoj ponudi sadržaja kako bismo bolje služili našoj zajednici danas”, rekao je Špigel investitorima.

Iako Snap još nije detaljno objasnio kako će tačno izgledati promene odeljka sa sadržajem, lako je pretpostaviti da će više ličiti na TikTok.

Mark Zakerberg, šef kompanije Meta, takođe je identifikovao TikTok kao pretnju, piše The Verge.

“Ljudi imaju mnogo izbora kako da provode svoje vreme, a aplikacije kao što je TikTok rastu veoma brzo”, rekao je on tokom Meta-inog razgovora sa investitorima.

Za razliku od Snap-a, koji još uvek povećava svoju korisničku bazu i pokazuje rast prihoda bolji od očekivanog, Meta je razočarala investitore svojim izveštajem o zaradi ove nedelje, zbrisavši više od 200 milijardi dolara svoje tržišne vrednosti u jednom danu.

Primetno je da Snap i Meta vide TikTok kao konkurenciju. Privlačni novi formati, bilo da su u pitanju "Stories" ili TikTok video fid, imaju potencijal da brzo skrenu pažnju korisnika. Snap je izmislio format koji je sada svuda prisutan, ali sada i Snap i Meta kaskaju iza TikTok-a.

(Telegraf.rs)