Kupovina u virtuelnom svetu? Walmart po svemu sudeći ulazi snažno u metaverzum

Nedavne prijave za zaštitni znak ukazuju na planove za NFT-ove i kriptovalute.

Foto: Shutterstock

Čini se da se američki lanac supermarketa Walmart sprema za ozbiljan ulaz u metaverzum. Nedavne prijave za zaštitni znak ukazuju na to da kompanija želi da uspostavi sopstvene NFT-ove i kriptovalute, prema izveštaju CNBC-a.

Ovaj maloprodajni gigant podneo je zahtev za nekoliko zaštitnih znakova 30. decembra, sugerišući planove za početak prodaje virtuelne robe, uključujući elektroniku, igračke, uređaje, sportsku opremu, odeću, kućni dekor i još mnogo toga.

Pominje se i nuđenje digitalne valute kupcima, kao i mogućnost kupovine i prodaje NFT-ova. U međuvremenu, druga prijava opisuje moguće “usluge fizičke kondicije” i “kurseve u oblasti zdravlja i ishrane” koji bi se održavali u virtuelnim okruženjima — kompanija je podnela posebnu prijavu za upotrebu svog imena i logotipa u VR i AR svetovima.

Kako je istakao i Bloomberg, Walmart je takođe podneo prijavu za zaštitne znakove za nazive kao što su “Verse to Home”, “Verse to Curb” i “Verse to Store”, što nagoveštava da ovaj gigant priprema virtuelno iskustvo kupovine.

Prošlog avgusta, Walmart je objavio oglas za posao u kojem je tražio stručnjaka za kriptovalute, što je bio jedan od prvih znakova sve većeg interesovanja ovog giganta za metaverzum.

Pored onlajn kupovine, metaverzum donosi neke promene koje su objektivno čudnije. Naime, nedavno smo pisali o tome da pojedini investitori plaćaju milione dolara za parcele u digitalnom svetu.

Sve više firmi ulazi u metaverzum, pored Walmarta-a nedavno su se tu našli i Nike i Adidas. U međuvremenu, tehnološki giganti aktivno rade na tome da razviju svoje hedsete za virtuelnu stvarnost, među njima i Google i Apple. Ali, Apple navodno ne želi ništa sa metaverzumom.

Video: Vodeći stručnjak za veštačku inteligenciju, Mark Minevich, otkrio je šta nam donosi budućnost tehnologije

(Telegraf.rs)