Da li Facebook ima prednost kod onlajn ljubavnih sastanaka?
Facebook sakuplja podatke i preko opcije za logovanje, jer se korisnici mogu logovati na druge sajtove uz pomoć FB naloga...
Britansko regulatorno telo za konkurenciju istražuje Facebook kako bi utvrdilo da li ta mreža zloupotrebljava dominantnu poziciju medu društvenim medijima i digitalnom reklamiranju kroz sakupljanje i korišćenje podataka, saopšteno je iz tog tela.
Agencija za konkurenciju i tržište pokrenula je istragu o tome da li Facebook ima neopravdanu prednost u oblastima kao što su poverljive onlajn reklame i onlajn ljubavni sastanci, po načinu na koji sakuplja podatke, preneo je Rojters.
Facebook sakuplja podatke kada se firme oglašavaju korisnicima i preko opcije za logovanje na FB, jer se korisnici mogu logovati na druge sajtove uz pomoć FB naloga.
- Radićemo blisko sa Evropskom komisijom dok istražujemo ova pitanja, kao što ćemo nastaviti i našu koordinaciju sa ostalim agencijama da se borimo sa ovakvim pitanjima u svetu - izjavila je šefica Agencije za konkurenciju i tržište Andrea Kosčeli.
(Telegraf.rs/Tanjug)