Od kada je promenila strategiju, zarađuje duplo više od YouTube-a. Sada otkriva trik za veći profit!

Jednostavna promena može da vam donese mnogo više novca od YouTube videa. Iskusna jutjuberka je objasnila kako da to postignete...

Printcreen: Youtube/Shelby Church

Sve je veći broj vlogera koji preko svog kanala na YouTube-u zarađuju ozbiljne svote novca od samo jednog objavljenog snimka. Jedna od njih, Šelbi Čurč, koja ima 1,4 miliona pratilaca, u 2019. godini je zaradila duplo više novca primenivši jedan trik.

Sada je odlučila da ga podeli sa svima koji bi da želeli da profitiraju od ove popularne platforme, piše Business Insider.

Naime, Šelbi je, nakon što je razmenila iskustva sa prijateljima koji su takođe jutjuberi, shvatila da treba da uradi samo jednu stvar kako bi udvostručila zaradu po snimku.

Tako je sredinom 2019. odlučila da produži svoje snimke, tako da traju duže od 10 minuta, zbog čega je njen prihod od Google-ovih reklama dupliran.

Naime, YouTube dozvoljava svojim korisnicima sa 1.000 pretplatnika i 4.000 objavljenih sati da unovče svoje kanale pomoću Google reklama. Koliko novca će zaraditi na taj način, zavisi od toga koliko dugo se gledalac zadržava na snimku, od dužine snimka, vrste snimka i demografskih odlika gledalaca.

Jedna od uobičajenih tehnika koju jutjuberi koriste da bi zaradili više novca je pravljenje dužih snimaka koji će sadržati više reklama.

Zašto ovo funkcioniše?

Video koji je duži od 10 minuta ima raznovrsne opcije za reklame, pa tako može da se izabere da li će one biti puštene na početku snimka, nekoliko puta u toku snimka ili na kraju.

U 2018. godini Šelbini snimci bili su kraći do 10 minuta, pa je tokom njih mogla da se pusti samo jedna reklama. Kada je sredinom 2019. produžila snimke, za taj period godine je zaradila duplo više nego prethodne.

Printscreen: YouTube/Shelby Church

Za snimke duže od 10 minuta dobila je 5 dolara za 1.000 pregleda, a za one kraće samo 2 za 1.000 pregleda.

Šelbini snimci sada traju između 10 i 12 minuta, a ona najčešće bira opciju da se jedna reklama pusti pre početka snimka i dve tokom njegovog trajanja, u razmaku od tri do četiri minuta.

I drugi jutjuberi, kao što su Kevin Dejvid (838.000 pratilaca) i Marina Mogilko (1,7 miliona pratilaca), priznali su da koriste istu strategiju.

(Telegraf.rs/V.T.)