Ako imate Yahoo mejl, postoji velika šansa da su vaše poruke čitali drugi ljudi

Yahoo je jedna od retkih kompanija koja i dalje koristi spornu praksu koja ugrožava privatnost korisnika

Ako imate Yahoo.com mejl adresu, vaši mejlovi su najvervatnije skenirani kako bi velike kompanije otkrile šta biste možda želeli da kupite.

To je zbog toga što je Verizonova kompanija za reklamiranje Oath - koji poseduje Yahoo i AOL - klijentima nudila servis koji skenira više od 200 miliona inboxa u potrazi za potrošačkim navikama, piše Wall Street Journal.

Ovaj servis je dobar za oglašivače jer identifikuje ljude koji kuppuju određene servise ili primaju neki targetirani servis.

Primera radi, Yahoo korisnik koji prima mejlove u vezi sa vožnjom sa Uber mogao bi da bude identifikovan kao privatnik.

Potom se na takve kompjutere stavljaju podaci za tagovanje kako bi oglašivači znali kako da targetiraju oglase posebno za njih.

Praksa skeniranja inboxa se polako napušta usled sve veće brige o privatnosti korisnika podataka, ali i regulativa koji kažnjavaju svako njihovo zloupotrebljavanje.

Trentuno samo Yahoo i AOL i dalje skeniraju mejlove.

(Telegraf.rs)