YouTube ubija možda najvažnije dugme na koje su ljudi mogli da kliknu - i zbog toga će gledanje videa postati prava noćna mora

Ova odluka će sigurno razbesneti mnoge

Uskoro bismo mogli da mnogo ređe viđamo spasonosno "skip" dugme na YouTubeu.

U videu pod nazivom "Want to earn more money from ad revenue" koji je postavljen na zvaničnoj YouTube platformi za kreatore sadržaja, kompanija je najavila velike promene za svoje partnere, ali i sve ostale koji koriste ovaj servis.

YouTube radi gotovo 5 sekundi sporije na ova dva brauzera

Svaki kanal koji može da monetizuje svoj video sadržaj moći će da koristi oglase koje je nemoguće preskočiti pre nego što se završe.

undefined

Pre ovoga, samo su pojedini YouTube kanali mogli da koriste oglase koji moraju da se odgledaju do kraja.

Početkom godine, maksimalna dužina trajanja oglasa koji ne nude "skip" dugme iznosila je između 15 i 20 sekundi.

Međutim, čini se da YouTube sada želi da novi oglasi postanu format koji će sve koristiti umesto TrueView oglasa koje je moguće preskočiti posle 5 sekundi.

Stariji video sadržaj koji je koristi ove oglase će automatski biti prebačen na oglase koje nije moguće prekinuti.

(Telegraf.rs)