Sajt koji prodaje jeftine i toliko nekvalitetne stvari da ih ljudi odmah bacaju u đubre sada vredi 20 milijardi dolara nakon jednog poteza vlasnika
Čini se da je cena ipak važnija od kvaliteta
Za samo 3 godine, e-commerce sajt Pinduoduo nametnuo se kao jedan od najbrže rastući startapa u Kini.
Ovaj sajt svakoga dana poseti preko 55 miliona ljudi, a sada je njegov osnivač, bivši Googleov inženjer Kolin Huang, odlučio da ga izvede na berzu.
Evo šta novo upozorenje koje vam Google Chrome prikazuje tačno znači
Nakon što su deonice skočile za 36 odsto od pojavljivanja na Nasdaqu, kompanija sada vredi 24 milijarde dolara.
Najveća prednost ovog sajta jesu njegove neverovatno niske cene. Kineski korisnici mogu da kupe šta god požele - od rolni toalet papira i girckalica, pa sve do iPhoena, i to samo za delić uobičajene cene.
Kompanija može da odredi ovako kompetitivne i agresivne cene jer velike grupe korisnika mogu da kupuju proizvode direktno od proizvođača.
Izbacivanjem posrednika i prodajom na veliko, Pinduoduo može da prodaje sve, od igle do nameštaja i leketronike po neverovatno niskim cenama.
Ipak, postoji jedna sfera poslovanja u kojoj je ova kompanija očajna, a to je kvalitet.
Nedavno istraživanje pokazalao je da sajt prodaje jeftinu robu, ali užasnog kvaliteta. Ponekada je kvalitet toliko loš da ljudi bukvalno odmah bacaju u đubre stvari koje su im stigle.
Čak je i majka osnivača sajta dobijala potpuno nezadovoljavajuće proizvode koje je kupila na sajtu svog sina.
Ipak, nakon izlaska na berzu, Pinduoduo se obavezao da će poboljšati kvalitet proizvoda na sajtu.
(Telegraf.rs)