Evo kako je Google povećao produktivnost zaposlenih 25 odsto samo jednim mail-om
Period probnog rada može da bude veoma stresan za osobe koje se trude da dobiju posao
Kako bi pomogle novim radnicima da se adaptiraju, mnoge kompanije obezbeđuju programe pomoći radnicima da nauče kako ceo sistem funkcioniše, razvijaju međusobne veze, objašnjavaju im njihovu ulogu u poslovanju kompanije i pružaju uslove da navikavanje na posao.
Šta 2018. godina donosi od noviteta menadžerima ljudskih resursa?
Ovakav jedan projekat imala je kompanija Google kako bi povećala produktivnost svojih zaposlenih. Eksperiment je podrazumevao slanje e-mail-a menadžera pre prvog dana njihovih zaposlenih. Mail je podrazumevao diskusiju o poziciji i dužnostima, spajanje sa određenim kolegom iz tima, izgradnja društvenih odnosa, postavljanje određenih ciljeva u prvih 6 meseci i ohrabrivanje na dijalog.
Google je došao do zaključka da je na ovaj način produktivnost povećana 25 odsto. Bitno je da se na prvom mestu od ovoga ne pravi neka senzacija, a jako je bitno da se ne potencira produktivnost jer onda zaposleni rade bolje, angažovaniji su, zadovoljniji i daju veliki doprinos.
Zatim treba ukazati na osnovu i ostaviti novozaposlenima prostora da bud kreativni. Time što komplikujemo proces navikavanja rizikujemo da nam osnova ne bude dobra, a menadžeri gube na kreativnosti. Ovaj eksperiment je dokaz da se i najosnovnije stvari često zaborave, a na kraju dana najvažnija stvar je da se menadžerima obezbedi da se bolj erazumeju sa zaposlenima.
Blago "guranje" menadžera i zaposlenih ka cilju, pokazalo j eodlične rezultate jer je došlo do povećanja produktivnosti zaposlenih, piše flipboard.com. Proste sugestije dovele su do pozitivnih promena u ponašanju i ostavilo je prostora da zaposleni i menadžeri ostvare dobar odnos. Ukoliko imate kreativnu blokadu na poslu, vratite se osnovi, jer od nje sve počinje.
VIDEO: Najnoviji Samsungovi telefoni u Telegrafu iz prve ruke
(Telegraf.rs/M.K.)