Ako vaš sajt nema ovo na svakoj stranici, ljudi ga neće posećivati
Na svu sreću, ovaj problem je neverovatno lako popraviti
Posedovanje sopstvenog posla, i pripadajućeg sajta je odličan poslovni potez, međutim, ako putem interneta ne uspevate da ostvarite željenu zaradu - onda ste sigurno napravili ovu grešku.
Sedam važnih tačaka za kreiranje uspešnog web sajta. Pratite ih!
Vaš sajt je poput digitalne poslovne kartice. Svaka osoba koja ga poseti, zainteresovana je onim šta nudite.
Međutim, u prve 3 sekunde će napustiti sajt ako im se ne svidi jedna od sledeće tri stvari:
- Ono šta nudite ne ispunjava njihove potrebe ili jednostavno ne razumeju šta nudite
- Izgled - previše teksta, premalo slika ili nečega što ne donosi nikakvu vrednost posetiocu
- Lakoća kretanja kroz sajt (kako da pronađu način da vas kontaktiraju?)
Na prvoj stvari morate sami da radite kako biste pronašli rešenje. Ako je druga stvar problem, svako koga pitate će vam verovatno dati iskreno mišljenje.
Ipak, treći problem je najozbiljniji, ali i najlakši za rešavanje i zato ćemo se pozabaviti njime.
Svaki sajt bi posetiocu trebalo da najviše olakša način na koji može da vas kontaktira. U digitalnom svetu to se zover "poziv na akciju" ili CTA.
U pitanju je strateški postavljeno dugme, pop-ap ili komponenta na koju može da se klikne i koja će korisniku omogućiti da izvede određenu akciju.
Primera radi, ako imate prodavnicu, to bi bilo dugme koje posetiocu omogućava da kupi neku stvar ili pop-ap ekran koji nudi određeni popust.
Najvažnije je da CTA služi glavnoj svrsi vašeg sajta i da zaokupi pažnju korisnika u kratkom vremenskom periodu koji će provesti na sajtu.
Takođe, lokacija ovog dugmeta je veoma važna, i stručnjaci preporučuju sledeće lokacije:
- Meni sa strane
- Pop-ap
- Slajder ili meni sa navigacijom, koji se najčešće nalazi na vrhu stranice
Bez obzira na akciju koju želite da posetilac sajta izvrši, važno je upamtiti da dugme mora biti vidljivo, lako dostupno i na baš svakoj stranici sajta.
(Telegraf.rs)