Sve stvari koje nikada nećete videti na Facebooku jer su zabranjene

Pogledajte šta nikada nećete moći da vidite na ovoj društvenoj mreži jer krši njena pravila

Facebook je nedavno zabranio oglase koji reklamiraju Bitcoin ili bilo koju drugu digitalnu valutu kako bi sa svojih stranica iskorenio prevarante.

Korišćena je za kupovinu oružja i droge na mračnom netu, a u 2018. bi ova valuta mogla da bude najveći rival Bitcoinu po vrednosti

Međutim, ovo nije jedina zabrana za reklame.

Pogledajte šta sve još nikada nećete videti na Facebooku:

Duvan

Cigarete, lažne cigarete, nargile i papir za rolanje, Sve je loše.

Droga

Marihuana je legalna u Facebookovoj rodnoj državi Kaliforniji i u još u nekim zemljama na svetu, ali nije dobrodošla na stranicama ove društvene mreže. Kao i sve ostale droge.

Oružje, municija i eksplozivi

Ovo ne treba previše objašnjavati. Ali ako ste i dalje zbunjeni, Facebook je dao više nego jasan primer rečenice koju ne smete da koristite u svom oglasu: "Jeftino oružje: Kupite odmah!"

Proizvodi i servisi za odrasle

Oglasi koji promovišu "planiranje porodice i kontracepciju" su ok. Oni koji promovišu "seksualno zadovoljstvo", nisu.

U redu: "Kupite naše kondome za bezbedan seks".

Nije u redu: Kupite naše seks igračke kako biste uživali u seksu".

Sadržaj za odrasle

Atraktivni ljudi koji na sebi nemaju puno odeće, a reklamiraju bicikle ili posteljinu su sasvim prihvatljivi. ALi drugi atraktivni ljudi koji ne nose puno odeće nisu.

Senzacionalistički sadržaj

Ništa što sadrži "šokantan, senzacionalistički ili nasilan" sadržaj nije dozvoljeno.

Lažni sadržaj

"Naučite kako da smršate" je sasvim u redu. "3 šokantna saveta koji će vam pomoći da se rešite svih kilograma viška" - nije u redu.

Kontroverzni sadržaj

Ništa što "zloupotrebljava politička ili društvena pitanja radi komercijalne dobiti" nije dozvoljeno.

Oprema za nadzor

Na Facebooku nisu dozvoljene "kamere za špijuniranje, lokatori mobilnih uređaja ili skrivena oprema za nadzor".

Gramatika i psovke

Oglasi ne smeju da sadrže psovke ili ružne reči, kao ni lošu gramatiku.

Nepostojeća funkcionalnost

Ne možete da se pretvarate da je vaš oglas zapravo video jer ste na sliku stavili dugme za plej.

Lično zdravlje

Facebook nema problema sa oglasima koji promovišu zdravlje, ali samo do određene granice.

"Reklame ne smeju da stvaraju negativnu sliku ljudi o svom telu ili zdravlju kako bi promovisale dijetu, gubitak kilograma ili bilo koji drugi proizvod povezan sa zdravljem".

(Telegraf.rs/U. Jelić - u.jelic@telegraf.rs)