Menadžeri Facebooka su svima poslali 2 važne poruke - i otkrili da li im je važniji novac ili korisnici

Sada napokon znamo da li se društvena mreža vrti oko novca ili korisnika

Iako zbog promena na News Feedu ljudi provode manje vremena na Fejsbuku, čini se da Mark Zakerberg uopšte nije zabrinut.

Zakerberg u borbi protiv mržnje: Osnivač Facebooka sprema osvetu za sve koji zlostavljaju na društvenim mrežama

Doduše, on nije jedini, i čini se da su i investitori prilično zadovoljni rezultatima.

Ipak, možda važnije od profita jeste zadovoljstvo korisnika, a ovo su 2 veoma važne stvari koje menadžment Fejsbuka ima da im poruči:

Uozbiljili smo se u vezi sa kvalitetom vesti

Nove promene koje je društvena mreža napravila u svom News Feedu u januaru za cilj imaju da povećaju društvenu interakciju između korisnika, a smanje pasivno konzumiranje sadržaja.

Naravno, ovo je sa sobom donelo i određene probleme, kako za medije čiji sadržaj je sada stavljen u drugi plan, tako i za sam Fejsbuk jer su najnoviji podaci otkrili da ljudi provode manje vremena na njegovim stranicama nakon ovih promena.

- Procenjujemo da su nove promene umanjile vreme koje ljudi provode na Fejsbuku za 5 odsto. Durgim rečima, napravili smo promene koje su smanjile vreme koje ljudi provode na Fejsbuku za 50 miliona sati svaki dan i koje su tu kako bismo se postarali da oni vreme provode na najbolji mogući način. Toliko smo ozbiljni kada je kvalitet sadržaja u pitanju, izjavio je Mark Zakerberg.

Vreme koje provodite na Fejsbuku nije bitno, nešto sasvim drugo je mnogo važnije

Iako menadžment očekuje da će nove promene smanjiti vreme koje ljudi provode na Fejsbuku, to nije stvar koja im je mnogo važna.

- Želim da budem jasan, najvažnija stvar nikada nije bilo vreme samo po sebi, već kvalitet konverzacija i veza ljudi. I zato verujem da je fokus na smislenim društvenim interakcijama ključna stvar, tvrdi Zakerberg.

(Telegraf.rs)