Srbi i dan-danas najviše šalju SMS-ove jedni drugima, a evo koliko "vise" na Fejsbuku

Građani Srbije najčešće internetu pristupaju sa mobilnih telefona (44,2 odsto), slede desktop računari (29,5), pa laptop računari (23), a daleko iza je na Zapadu mnogo popularniji tablet - 3,3 odsto

Istraživanje agencija "Pioniri" i "Smart Plus Research-a" pokazalo je da čak 89,5 odsto anketiranih građana Srbije ima nalog na bar jednoj od najpopularnijih društvenih mreža. Prikupljeni podaci pokazali su i koje to društvene mreže Srbi najčešće koriste.

Otišla sam na Adu Bojanu i zaboravila samo jednu stvar da promenim na telefonu. Stigao mi je nenormalan račun!

Istraživanje 1.000 građana Srbije, starosti između 18 i 64 godine, koje je sproveo "Smart Plus Research", pokazalo je da njih 89,5 odsto i dalje koristi SMS kao način komunkacije.

Iza se nalazi Viber sa 74,3 odsto, FB Messenger je treći sa 70,2 odsto, Skype je četvrti sa 41,4 odsto, a nekada veoma popularni WhatsApp je tek peti sa 27,8 odsto, piše "B92".

Građani Srbije najčešće internetu pristupaju sa mobilnih telefona (44,2 odsto), slede desktop računari (29,5), pa laptop računari (23), a daleko iza je na Zapadu mnogo popularniji tablet - 3,3 odsto.

Naravno, najpopularnija društvena mreža je i dalje neprikosnoveni Facebook sa 94,1 odsto korisnika među internet populacijom. Slede Instagram -sa 36,7% i Twitter sa 31,3%. Linkedin koristi 28,3 odsto ljudi, a daleko iza su Snapchat (4,1) i Google+ (1,3).

Proveravanje naloga na društvenim mrežama je jedna od prvih jutarnjih aktivnosti za 75,3 odsto ispitanika, a 27,8 odsto ljudi na Facebook-u dnevno provodi ispod pola sata. Zanimljivo, više od čak četiri sata na FB provodi svaki deveti ispitanik (11,1).

"Umerenih", odnosno onih koji provode na FB od 30 do 60 minuta ima 23,8, od sat do dva 22,9, od dva do četiri sata 13,7.

Iako mnogo vremena provode na Facebook-u, ispitanici su uglavnom sumnjičavi prema proizvodima koji se reklamiraju na društvenim mrežama - njih 42,1 odsto verovatno ne bi kupilo takav proizvod.

Što se takozvanih influensera tiče, ispitanici su tu podeljeni - 40,2 odsto njih veruje "uticajnim" ljudima na društvenim mrežama, a 48,5 odsto im "uglavnom ne veruje".

(Telegraf.rs)