REKORD UZ NOVI LOGO: Na Tviteru 400 miliona tvitova dnevno!

Uz redizajnirani simbol po kome će ova društvena mreža od sada biti poznata i činjenicu da je probijena barijera po broju dnevih tvitova, dolazi podatak i da su prihodi od mobilne platforme premašili one sa veba

Tviter ne prestaje da raste! Izvršni direktor kompanije Dik Kostolo je na konferenciji časopisa Ekonomist ponudio neke insajderske informacije o tome kako njegovoj društvenoj mreži ide "iza kulisa".

Kao prvo - nakon šest godina promenjen je logo sajta: popularna ptičica Leri je sada pojednostavljena, ima novu frizuru, krila su joj raširenija i izgleda kao da "poleće".

- Od sada će ovo biti simbol po kome će Tviter biti prepoznatljiv - kaže Dag Bouman, kreativni direktor ove kompanije.

- Tviter je ptica, ptica je Tviter - dodaje on na svom blogu, komentarišući logo za koji se pretpostavlja da je koštao kompaniju između osam i dvadeset hiljada američkih dolara.

Međutim verovatno je mnogo veća vest činjenica da ovaj sajt sada servisira 400 miliona tvitova na dan, što je veliko povećanje od prošlih podataka predočenih javnosti u aprilu kada je dnevno bilo 340 miliona. U oktobru prošle godine bilo je 250 miliona.

Pored ovoga, Tviter takođe doživljava i povećane prihode zahvaljujući reklamama na mobilnoj i veb platformi.

- Prihodi od mobilne aplikacije već sada prolaze odlično - rekao je Kostolo za časopis Forbs, kao i da je prihod na ovoj platformi premašio prihod od veba: neverovatan uspeh ako se ima u vidu da su oglasni tvitovi bili omogućeni na mobilnoj aplikaciji tek u martu ove godine.

- Naši mobilni korisnici su aktivniji i loguju se češće - rekao je Kostolo.

(Telegraf.rs)

Teme