Kako je Youtube UBIO televiziju!
Svakog minuta na YouTube se postavi novih sto sati video materijala, a na isti sajt za jednu godinu "okači" se više sadržaja nego što su tri vodeće televizijske američke kuće snimile u prethodnih 60 godina
Svakog minuta na YouTube se postavi novih sto sati video materijala, a na isti sajt za jednu godinu "okači" se više sadržaja nego što su tri vodeće televizijske američke kuće snimile u prethodnih 60 godina, pokazuju statistike.
Evo kako da slušate YouTube preko telefona i kada vam je ekran isključen!
To upravo govori kolika je moć novih tehnologija i koliko su one promenile način komuniciranja i naše privatne i profesionalne živote, ocenili su danas učesnici panela "Kako digitalna era menja svet u kome živimo", koji je novinska agencija Tanjug organizovala na Media marketu.
Panelisti, izvršna direktorka Instituta za digitalne komunikacije Ana Mirković, PR Tvitomanije Mina Smiljanić i direktor Centra za razvoj interneta Zoran Torbica saglasili su se i da, ukoliko se tehnologija pametno koristi život može da postane lakši, ali je veoma važno ne postati njen rob.
Mirković je ocenila i da živimo u eri kada je svaka informacija jedan "klik" daleko, što je ogromno bogatstvo.
- To je i paradoks, jer imamo ogroman broj informacija sa kojima ne znamo šta ćemo. Moramo da izdvojimo šta je nama važno, da to tražimo i da strateški idemo ka cilju da dobijemo važnu informaciju jednim klikom - rekla je ona i dodala da prema istraživanjima svako od nas dnevno provede četiri sata na interenetu i primi oko 17.000 informacijama, od kojih zapamti samo šest.
Nove tehnologije su, prema njenim rečima, ubrzale komunikaciju, ali smo dobili poruku limitiranu na 140 karaktera.
Ističući da je internet ogroman resurs i baza znanja, Mirković je poručila da samo ukoliko ga koristimo na konstruktivan način možemo biti pametniji i bolji ljudi.
Sa tim se saglasio i direktor Centra za razvoj interneta Zoran Torbica, koji je rekao da je važno ne postati rob novih tehnologija.
- To je kao sa vinom, zdravo je ako uzimate jednu čašu dnevno, ali ako popijete flašu ili dve vi ste alkoholičar. Ne možete da kažete da nećete da koristite internet i društvene mreže, jer ste bez znanja i interneta, jedan korak iza vaših kolega- rekao je Torbica, dodajući da je, za razliku od pre nekoliko decenija, znanje zahvaljujući internetu dostupnije.
PR Tvitomanije Minsa Smiljanić istakla je da se njen život zahvaljujući novim tehnologijama promenio na bolje i postao svestran i šarenolik.
- Uz pomoć Twittera upoznala sam različite profesionalce, zanimljive ljude, projekte, kampanje. Tu svako može da prati sjajne novinare, odlične ljude, govornike, kompanije, da vidi šta se dešava, da svoj neki sud, kao i da pita pravu osobu i dobije pravi odgovor - dodala je ona navodeći da na toj mreži svako može da napravi svoj mikrosvet.
(Telegraf.rs / Tanjug)