PINTEREST IMA RIVALA: "Fensi" - društvena mreža u obliku slasnog sladoleda
Novi servis, koji se oslanja na malo stariji koncept "Fejsbuka za stvari", predstavio je nove opcije i nezadrživo raste, preteći da zbaci sa trona ovogodišnju hit društvenu mrežu - Pinterest
"Fensi" (Fancy) - rival Pinteresta posvećen visoko-tehnološkom dizajnu, modi i putovanjima koji omogućava korisnicima da krstare po nepreglednom moru stvari koje zatim "fensuju", kategorišu po svojoj volji, komentarišu i kupuju - predstavio je danas nove opcije koje uključuju slajdšou, četiri nova jezika i vizuelni pretraživač koji omogućava korisnicima da pretražuju po bojama.
Ovaj poslednji novitet zasnovan je na tehnologiji koju je razvio sam "Fensi", i premda mnogi ne znaju, čitav sajt je nastao na osnovu projekta "Fejsbuka za stvari", koji je bio aktuelan pre dve godine.
Projekat je pretraživao veb za slikama, na osnovu teksta, oblika, veličine i boje. Do kraja 2010. godine, ovaj projekat imao je više stotina miliona stvari u svojoj bazi podataka, i dodavao je preko dva miliona svake nedelje.
Android aplikacija ima već preko 500 hiljada korisnika