TELEVIZIJI I NOVINAMA JE ODZVONILO: Svi žele da se reklamiraju isključivo na INTERNETU!

Internet je već najveća platforma za oglašavanje na šest od 12 najvećih tržista: u Australiji, Kanadi, Kini, Francuskoj, Nemačkoj i Velikoj Britaniji

Internet će do 2016. godine, kako se očekuje, na svim ključnim tržištima nadmašiti TV i postati najveća platforma za oglašavanje, predviđa kompanija Warc koja se bavi advertajzingom.

ŽELITE DA NAPRAVITE BREND? Iskoristite društvene mreže na pravi način!

Internet je već najveća platforma za oglašavanje na šest od 12 najvećih tržista: u Australiji, Kanadi, Kini, Francuskoj, Nemačkoj i Velikoj Britaniji. Očekuje se da troškovi reklamiranja na internetu porastu 15,6 odsto, odnosno da iznose 135,9 milijardi dolara ove godine, tj. 12,7 odsto 2016. i da tada iznose 153,1 milijardu dolara.

Kompanija Warc je ipak smanjila predviđanje rasta ukupnih globalnih reklamnih troškova za 2015. godinu sa 2,5 na 2,3 procentna poena.

Kada se radi o reklamiranju na TV, očekuje se pad od 0,9 odsto za 2015. (iznosiće 144,9 milijardi dolara, dok će u narednoj godini bit zabeležen rast od 3,1 odsto.

Do tada, reklamni troškovi na televiziji na 12 ključnih tržišta iznosiće 149, 4 milijardi, odnosno 3,7 milijardi dolara manje nego na internetu.

Kompanija Warc, sa sedištem u Londonu, predviđa da će troškovi oglašavanja u novinama zabeležiti pad od 5,8 odsto u 2016. godini a u časopisima za 7,4 odsto.

I mada će televizija u narednim godinama nastaviti da ostvaruje ogromne prihode od reklama, ono što nudi internet biće još atraktivnije za tržišta, zaključuje analitičar Warc-a Džejms Mekdonald.

(Telegraf.rs / Tanjug)