Vesti svetskih medija će se direktno objavljivati na Facebooku!
Ideja iza ovog projekta je da se objavljeni sadržaji brže učitavaju korisnicima, naročito na mobilnim uređajima
Facebook je u pregovorima sa najvećim svetskim medijama među kojima su New York Times, BuzzFeed, National Geographic i drugi, kako bi vesti ovih medijskih kuća direktno objavljivao na svojoj platformi.
Ideja iza ovog projekta je da se objavljeni sadržaji brže učitavaju korisnicima, naročito na mobilnim uređajima. To znači da korisnik klikom na objavljeni sadržaj neće napuštati Facebook i čekati da se određena stranica učita u internet pretraživaču, već će se sve odvijati unutar aplikacije.
Međutim, New York Times napominje da mediji neće imati veliku kontrolu nad sadržajem koji se objavljuje, kao i da će sa Facebookom morati da dele određeni deo prihoda. Ovo takođe može uticati na posetu samih sajtova.
Sa druge strane, mediji će na ovaj način dobiti pristup 1.4 milijardi korisnika Facebooka, što znači da će svoj sadržaj ponuditi novoj publici.
Ideja se prvi put pojavila u otkobru, a još uvek nije poznato da li će ona zaživeti.
(Telegraf.rs / Izvor: businessinsider.com)