Šta smo naučili na ovogodišnjem Webiz-u u Zrenjaninu?
Drugu po redu Konferenciju o poslovnoj primeni Interneta posetilo je oko šest stotina ljudi, a još 1600 pratilo je predavanja putem live streaming-a. Radionice i predavanja držali su predavači iz najvećih internet kompanija u svetu
U nedelju, 23. marta, završena je druga po redu Konferencija o poslovnoj primeni Interneta – Webiz. Ove godine Webiz je trajao četiri dana, a pored konferencijskog dela, organizovan je i Program poslovne edukacije koji je realizovan u vidu dvodnevnih poslovnih treninga namenjenih predstavnicima malih i srednjih preduzeća, kao i preduzetnicima.
Konferencijski deo, koji je trajao od petka do nedelje, posetilo je ukupno oko šest stotina ljudi (posetilaca, gostiju, predavača, medija) što je u velikoj meri nadmašilo prošlogodišnju konferenciju. Pored toga, putem live streaming-a, konferenciju je pratilo 1.600 ljudi, a predavanja sa konferencije do sada su pregledana preko 3.000 puta.
Program konferencije je u mnogim segmentima bio značajno kvalitetniji u odnosu na prošlogodišnji. Predavanja su držali i predstavnici dve najveće Internet kompanije u svetu, Google (Maja Magdelinić iz evropskog sedišta Google-a u Dablinu) i Tanja Tatomirović (Microsoft Srbija i Crna Gora).
Pored ove dve kompanije, Partner konferencije Webiz bila je najveća digitalna agencija u jugoistočnoj Evropi, Degordian, donedavno iStudio. Svi ovi podaci govore da je grad Zrenjanin, ali i cela Srbija dobila jednu novu, kvalitetnu manifestaciju koja ima za cilj da edukuje mlade i da im približi informacije iz sveta IT-a, kao i Internet poslovanja koji se velikom brzinom nameću kao poslovi i industrija budućnosti.
Iza celog Webiz projekta stoji mladi tim agencije Creative Media Art, a čitav projekat su podržale i velike kompanije poput Telekom Srbija a.d., Erste banka, Dijamant a.d., agencije Degordian i Progressive Media, kao i Internet televizija LiveTV. Grad Zrenjanin je stao iza celog projekta i na više nivoa podržao njegovu realizaciju.
(Telegraf.rs)