Požurite dok još možete: Netflix uskoro uklanja ove specijalne naslove
Od 1. decembra, Netflix će ukloniti gotovo sve svoje interaktivne emisije i filmove. Iako je na Netflix-ovoj stranici "Interactive Specials" trenutno dostupno 24 naslova, samo četiri će ostati na platformi: "Black Mirror: Bandersnatch", "Unbreakable Kimmy Schmidt: Kimmy vs. the Reverend", "Ranveer vs. Wild with Bear Grylls" i "You vs. Wild".
Netflix je 2017. godine započeo eksperimentisanje sa interaktivnim formatom lansiranjem priče "Puss in Book: Trapped in an Epic Tale", a tada je publika imala priliku da kontroliše tok priče kroz svoje izbore. Međutim, uprkos početnom interesovanju koje je privukao naslov kao što je "Black Mirror: Bandersnatch", format nije postigao značajniji uspeh.
Netflix je kroz godine uvrstio i interaktivne sadržaje kao što su priče inspirisane franšizama poput "Carmen Sandiego" i "Boss Baby", ali i serije poput kvizova koje su korisnici mogli da igraju sa prijateljima. Relativno mali broj naslova koji su opstali ukazuje da ovakav sadržaj nije naišao na veliku popularnost među korisnicima.
Portparol Netflixa, Kristi Keler, potvrdila je da su tehnološke inovacije koje su bile potrebne za stvaranje interaktivnih naslova odradile svoju ulogu, ali da sada predstavljaju ograničenje dok kompanija preusmerava svoje resurse ka drugim tehnološkim oblastima.
Nova strategija u sferi gejminga
Ovo povlačenje dolazi u vreme kada Netflix nastavlja da traži svoje mesto u svetu gejminga. Nekadašnji šef gejminga u Netflixu, Majk Verdu, koji je nedavno najavio svoju poziciju kao potpredsednik za generativnu veštačku inteligenciju za igre, potvrdio je da kompanija više ne planira razvoj interaktivnih naslova. Ovaj korak predstavlja još jedan izazov za Netflix u gejming industriji, s obzirom na to da je kompanija nedavno zatvorila svoju AAA gejming studio pre nego što je izdao prvi naslov.
Iako Netflix i dalje ulaže u mobilne igre inspirisane svojim popularnim emisijama, njegova usluga strimovanja igara još uvek je u fazi testiranja. Eksperiment je proširen na korisnike u Sjedinjenim Američkim Državama pre više od godinu dana, ali konačni rezultati i dalje nisu u potpunosti poznati.
(Telegraf.rs)